Toon posts:

Winzip en Irfan view

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om de taal te veranderen van Irfan view in het nederlands moest ik Winzip installeren.
Dat heb ik gedaan, maar mijn Winzip is ook engels, dus dat schiet niet op.
Het is de nieuwste versie.
En eigenlijk snap ik weinig van die uitpak of inpak programma's.

Ik moet dus die winzip openen en dan naar nederlands winzip gaan en dan extract en dan Program/Files/Languages in typen en dan doe ik maar extract onderin en dan gaat het al fout.
Wat zou moeten gebeuren is dat je dan Irfan view opent bij options, properties en dan language en dan zou het daar moeten staan., Nederlands onder dus Deutsch en English.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:31

Reptile209

- gers -

Ik zal je matsen: de bestandjes uit de zip heb ik voor je uitgepakt en online gezet. klik 1 klik 2.

Sla ze op in de IrFanview folder in een (nieuw te maken) folder genaamd "Languages" (dus bijvoorbeeld C:\Program Files\IrFanview\Languages).
Daarna kan je Nederlands via het menu selecteren via Options->Change Language. :)

Zo scherp als een voetbal!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nogal criptisch omschreven.. maar volgens mij moet je een 'addon' uitpakken naar de language dir waar Irfan is geinstalleerd. Nofi, maar lijkt me toch wel het nivo wat een GoT-er standaard wel kan ?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 21:52

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

SEA? Eeeh... we hebben het hier toch over een image viewer? Lijkt me meer thuishoren in Client Software Algemeen. Move -> Client Software Algemeen

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 22:45:
Ik zal je matsen: de bestandjes uit de zip heb ik voor je uitgepakt en online gezet. klik 1 klik 2.

Sla ze op in de IrFanview folder in een (nieuw te maken) folder genaamd "Languages" (dus bijvoorbeeld C:\Program Files\IrFanview\Languages).
Daarna kan je Nederlands via het menu selecteren via Options->Change Language. :)
Ja daar gaat het ergens mis.
Die mappen komen als nederlands 1 en 2 als dll bestand in mijn programfiles te staan en ik heb dat nu veranderd in languages.
Dus de map heet languages en dan wil ik dat openen en dan kan ik dat openen met Irfan view en nog 2 programma's en anders zegt hij kan het niet openen omdat het een dll bestand is een toepassingsbestand.

En dan naar languages van opties in Irfan view en daar komt het niet te staan.
Er blijft engels en duits staan.

Ik denk dat ik met het opslaan iets fout doe. En het uitpakken.
In ieder geval bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hemmm bedankt.
Ik had het niet opgeslagen in de Irfanmap, en daar ging het mis.
Bedankt.
Pagina: 1