Mijn vader heeft een U3 stick van Sandisk.
Hij heeft Vista dus werkte deze niet, volgens de sandisk site moest hij de launchpad updaten en zou hij weer werken.
Dit heeft hij gedaan en kreeg tijdens de installatie de melding dat de stick niet bereikbaar was.
Klikken op "opnieuw" ging de installatie zonder verdere errors verder.
Nu probeerde hij hem op te roepen en kreeg hij de vraag "formateren?" nee natuurlijk niet deze stick is gevuld.
Snel met de stick naar een XP machine maar kregen dezelfde melding.
Nu stond op de sandisk site dat je dan een controle uit moet voeren.
Doen we dit springt de controle direct weg.
Op de SanDisk site staat een recovery programma wat 40 dollar kost.
De demo werkt ook alleen hiermee kan je niets opslaan.
Daarmee krijg ik 2 raw files, of dit dus werkt weten we niet want je kan er verder niets mee.
Iemand hier ervaring mee? en weet of we de data (zonder kosten het liefst) kunnen redde?
Hij heeft Vista dus werkte deze niet, volgens de sandisk site moest hij de launchpad updaten en zou hij weer werken.
Dit heeft hij gedaan en kreeg tijdens de installatie de melding dat de stick niet bereikbaar was.
Klikken op "opnieuw" ging de installatie zonder verdere errors verder.
Nu probeerde hij hem op te roepen en kreeg hij de vraag "formateren?" nee natuurlijk niet deze stick is gevuld.
Snel met de stick naar een XP machine maar kregen dezelfde melding.
Nu stond op de sandisk site dat je dan een controle uit moet voeren.
Doen we dit springt de controle direct weg.
Op de SanDisk site staat een recovery programma wat 40 dollar kost.
De demo werkt ook alleen hiermee kan je niets opslaan.
Daarmee krijg ik 2 raw files, of dit dus werkt weten we niet want je kan er verder niets mee.
Iemand hier ervaring mee? en weet of we de data (zonder kosten het liefst) kunnen redde?
A life? Where can I download it??