Toon posts:

[XP] shift knoppen werken niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op mijn hp compaq nc6320 laptop met xp pro werken de twee shift knoppen niet meer. kan geen van de functies gebruiken en zelfs ook niet hoofdletters maken. is hier soms een snel toets combo voor ofzo.

kan via search of google niets vinden...

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Plaktoetsen?

Ik heb momenteel geen computer met Windows XP tot mijn beschikking, maar toen ik per ongeluk iets op mijn shift legde kreeg ik een melding met iets van 'plaktoetsen geactiveren [ja] [nee]', misschien dat het daar ergens zit.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-03 13:41
Als je al een herstart gedaan hebt weet ik het niet.
Zo niet, plaktoetsen kun je uitzetten in toegankelijkheidsopties. Of duw een paar keer op shift, dan krijg je ook een raar geluidje te horen.

Één van de eerste dingen die ik na installatie van Windows doe ik paar keer op shift rammen en dat systeem uitschakelen. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Ascathon op 15-07-2007 21:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
helaas. plaktoetsen staan uit. en herstarten werkt niet. ook systeemherstel naar een punt voor de melding werkt niet.

nog andere suggesties.....

met schermtoetsenbord kan ik wel gewoon de functies activeren. kan ik ergens mee testen of de toetsen qua hardware nog wel werken?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 22:17 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je je windows onscreen keyboard neemt, en je drukt op Shift, dan zie je de toets oplichten en de rest naar hoofdletters gaan.

Zie nu net nog een gaaf ding eraan. Gebruik CTRL+ALT en je ziet het bijbehorende speciale teken. Ander toetscombies werken ook :).

Commandline FTW

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:54

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 22:11:
helaas. plaktoetsen staan uit. en herstarten werkt niet. ook systeemherstel naar een punt voor de melding werkt niet.

nog andere suggesties.....

met schermtoetsenbord kan ik wel gewoon de functies activeren. kan ik ergens mee testen of de toetsen qua hardware nog wel werken?
Probeer eens een ander OS te booten (desnoods een DOS-diskje, Linux, pick one ;) ) en kijk daar eens of je dan wel hoofdletters kan maken. Dan weet je of je tobo fysiek nog werkt.

Zo scherp als een voetbal!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26

Onbekend

...

Heb je al een ander toetsenbord geprobeerd?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26
Reptile209 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 23:02:
Probeer eens een ander OS te booten (desnoods een DOS-diskje, Linux, pick one ;) )...
Of save CMD mode.
Pagina: 1