Toon posts:

[XP] Media Player Classic hangt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel mn films altijd in MPC (Media Player classic). Dit heeft altijd foutloos gewerkt zonder enige problemen, maar vrij recent heb ik nu een heel irritant probleem:

Je hebt zoals elk programma een aantal menus. In MPC is dat:

File | View | Play | Navigate | Favorites | Help

Alle menus openen gewoon goed. Behalve "File"

Zodra ik daarop klik, hangt het programma voor 2 minuten ofzo, en dan pas komt het tevoorschijn. Alle andere menus openen gewoon tegelijk.

Wat ik al gedaan heb:

- Opnieuw installeren van de software.
- Opnieuw opstarten van Windows.
- Op fouten laten controleren, enz..

De windows die ik heb, is Windows XP + SP2.
Het heeft altijd goed gewerkt, maar zomaar opeens begon het dit te doen. Ik heb verder geen extra dingen geinstalleerd of verwijderd..

Weet iemand wat de oorzaak kan zijn hiervan en hoe ik het kan oplossen?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 13:17

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Gooi je recent file list eens leeg?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Wat valt er leeg te gooien aan dit dan:

Lijkt me niet vol te staan of wat dan ook. Zoals ik al zei, het werkt op zich wel, maar het duurt gewoon paar minuten nu vanwege onbekende reden met openen van DAT menu. Terwijl alle andere dingen gewoon wel meteen tevoorschijn komen.

Edit: En als je de Recent File list van "Application Data" etc... folder bedoelt: Die is al leeg.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 15:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bump.

Dit is nog steeds niet opgelost.

Het is ineens vanzelf weer normaal gaan werken, maar na een restart van computer deed ie waar dat vage probleem. Zelfs defraggen en schijfopruiming hebben niet geholpen. Ik heb ook ongeveer 50 GB aan vrije ruimte weer beschikbaar gemaakt op de HDD, wat ook niet geholpen heeft..

• Mud
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:17

Mud

Probeer eens met CCleaner je pc op te schonen, klik

[ Voor 11% gewijzigd door Mud op 24-07-2007 15:06 ]

Verwijderd

MPC herinstalleren?
Pagina: 1