Ik ben al ruim een maand in het bezit van een Samsung 206BW. Ik was er erg over te spreken totdat het leek alsof de monitor spontaan uitviel
. Het begon 2 dagen geleden, ik was aan het internetten en opeens viel het beeld weg maar de computer bleef aan en het lampje op de monitor bleef ook aan. Nadat ik de stekkers eruit had gehaald en een kwartiertje later er weer in had gedaan was alles weer in orde. Maar de volgende dag kwam het weer. Nu was het niet na een kwartiertje verholpen en ging ik alles controleren. Ik had eerst alle condensatoren gecheckt, niks raars kunnen vinden. Daarna verdacht ik de videokaart, maar het rare is dat als ik de monitor uitzet en dan weer aan doe geeft hij weer een paar seconden beeld en valt dan weer weg. Als ik de pc weer opstart laat hij het bios-opstart scherm zien, wordt weer zwart, laat het Windows-welkomsscherm zien en wordt dan weer zwart. Toen dacht ik aan oververhitting maar de temps van de computer zijn verre van hoog en de monitor staat vrij dus dat lijkt me ook onlogisch. Vandaag start ik de computer weer op en alles is weer normaal! Op internet en vooral op GoT gezocht, maar alle oorzaken van soortgelijke problemen heb ik allemaal uitgesloten. Ik ging weer wat gamen, sluit de computer af, start hem weer opnieuw op en weer hetzelfde probleem!
Dus heb ik een crappy crt aan gesloten dus die doet het gewoon. En roep ik vandaar jullie hulp in.
Mijn vraag is wat er in hemelsnaam aan de hand is met mijn monitor?
Moet ik rma aanvragen of kan ik het zelf oplossen?
Alvast heel erg bedankt
Mijn vraag is wat er in hemelsnaam aan de hand is met mijn monitor?
Moet ik rma aanvragen of kan ik het zelf oplossen?
Alvast heel erg bedankt