Toon posts:

cooler voor e6750 (cpu intel)

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een STILLE cooler voor mijn cpu (een intel c2d e6750). Ik dacht aan een artic freezer 7 pro maar is die ook stil? Ik ga niet overclocken dus geen extreem goede maar vooral een stille (ik heb een budget van 15-20 euro). (De toepassing is een socket 775)

Ik heb twee (denk ik goede gevonden de:

Arctic Freezer 7 pro
http://www.azerty.nl/prod...1/4566/freezer-7-pro.html

en de

Zerotherm CF800
http://www.azerty.nl/prod...etail/81/12694/cf800.html

Voor welke zouden julie gaan als stilte belangerijk is
vragen:

Is het het waard om een koeler te nemen inplaats van de boxed?
Maken deze koelers veel minder geluid als de boxed?
Koelen ze een beetje goed?
Zijn er sugesties van andere koelers van onder de 20 euro hoor ik het graag!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 19:31 ]

• Sonic1986
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-04 06:55
Ik denk dat je zelf wat meer moeite moet doen om uit te zoeken wat voor jou de beste cpu cooler is. Gezien je registratiedatum, het aantal topics dat je geopend en meteen weer gesloten hebt, lijkt het me niet dat je veel moeite doet om ergens anders te komen.

Als je naar de websites van de fabrikanten van je cpu coolers gaat, kun je al heel wat informatie vinden over de geluidsproductie e.d., en tjah... wat is stil? Misschien vind jij 20dB veel, iemand anders vindt het juist heel erg stil.

Je zult wat meer moeite doen, ik ben bang dat hier binnen de korste keren een slotje opligt. Veel succes met je keuze!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga voor de cf800 omdat die gewoon veel stillers is! bedankt voor al de hulp :P:P (niet dat die er was:P) admin hier kan een slotje op

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

www.google.nl "Scythe Infinity review" of "Zalman 9700 review"...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Koeling hoort in Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen. En dit forum heeft ook een FAQ over hoe een koeler te kiezen :)

Dit topic is gesloten.