Toon posts:

Welke mod?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft net mijn topic over een 4800+ x2 en rare fouten in windows onterecht gesloten? Omdat hij hem ook heeft verwijderd is de tekst die ik getypt had en zijn reactie weg en kan ik niet met hem in discussie gaan over het heropenen hiervan of het aan andere laten lezen.

groetjes, erwin

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:32

Onbekend

...

Speel ook Balls Connect en Repeat

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gesloten threads komen altijd onderaan de topiclijst te staan, en verder kun je altijd je threads terugvinden door in je posthistory te kijken (klik op je naam).

Verwijderd

Topicstarter
dank, op die manier had ik ook gezocht maar ik kwam het topic niet tegen, alleen oudere met een ander probleem met die combo

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 17:14 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Klik gewoon op je naam om je posts terug te zien. Je topic is niet verwijdert, maar zit gewoon op slot, zie de sluitmessage waarom hij op slot is gegaan.
allerlij vreemde geheugen fouten in windows

En lees ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! eens door om te weten wat je kunt doen als je topic op slot is gegaan en je het er niet mee eens bent.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:10:
wie heeft net mijn topic over een 4800+ x2 en rare fouten in windows onterecht gesloten? Omdat hij hem ook heeft verwijderd is de tekst die ik getypt had en zijn reactie weg en kan ik niet met hem in discussie gaan over het heropenen hiervan of het aan andere laten lezen.

groetjes, erwin
Je kunt ook op je eigen naam klikken en je MyReact zien, daar staan al je topics in. Waar trouwens ook blijkt dat je je vraag al eerder gesteld hebt, met vergelijkbare slotjes. Het is toch aan te raden om de tips van de moderators op te volgen ipv nieuwe topics te openen :)

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 15-07-2007 17:18 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?

en trouwens ook:

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Kwestie van iets verder kijken dan je neus lang is. Maar goed, gebrek daaraan was dan ook waarom je topic op slot ging.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.