[Powerpoint 2003] Begin weer bij slide 1 na einde *

Pagina: 1
Acties:

• extractor
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-08-2025
Hoi, ik wil een presentatie door laten lopen.

Dit wil zeggen als de presentatie af is gelopen dat dan weer bij de eerste dia wordt gestart, Volgens mij kan ik dat heel makkelijk realiseren, maar ik kan de functie niet vinden. Kunnen jullie mij deze wijzen? gr

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 22:47
Was het niet makkelijker en sneller geweest om in Powerpoint op F1 te drukken en daar "Presentatie herhalen" in te toetsen, i.p.v. een topic te openen?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:41
En dan ook nog met een nietszeggende topictitel?

No production networks were harmed during this posting

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Heren, daar heben we de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif knop voor en een stel moderators die andere gebruikers op dat soort zaken kunnen wijzen ;)

Maar goed; inderdaad mis ik een aantal cruciale zaken die worden genoemd in het Officesuites en -software - Beleid, we zijn wat meer eigen initiatief gewend, plus een topoictitel die meer is dan de naam van het pakket.
Maar goed. [google=powerpoint tutorial continuous presentation] bijvoorbeeld. Oftewel: vink 'herhalen tot op Esc wordt gedrukt' aan en je bent er :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)