Toon posts:

Website wil niet werken met IE6.0?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb een acount bij een website (graphcard.com)
Maar als ik nu prbeer in te loggen, zegt de site

"We have detected a problem with your browser that is preventing you from accessing
your Graphcard account. Click here to reset your browser "

Goed, dus ik volg de stappen om cookies te enablen enzo. En ook dat werkt niet.
Wat doe ikfout, wat kan ik proberen?

Iik gebruik IE6.0

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vraag het aan de webmaster/beheerder van die website. Misschien dat het gewoon een foutje op hun site is, waardoor je niet kunt inloggen.

Zelf kun je natuurlijk ook proberen om met IE7 te werken of FF/Opera/Safari te proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Firefox heb ik ook geprobeerd, en die geeft als melding bij laden:

"This site only works with IE 4.0 or higher.." (wat dat ook moge betekenen) Zo irritant.

Mailtje is gestuurd naar de admin, maar ik vraag me af wat zij kunnen doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 12:41 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

"a problem" is veel te vaag om ueberhaupt iets te kunnen zeggen door ons. Je zult toch bij de beheerder van de site moeten zijn.

Dus even standaard dingen die je in vele andere topics tegenkomt:
Zorg dat je Windows volledig uptodate is. Heb je iets van een contentfilter zoals een virusscanner, "privacy-tool", adblocker, popupblocker, personal firewall, oid? (Zo nee: je bent erg onveilig bezig, zo ja: die kan de boosdoener zijn).
En check of je datum en tijd goed staan.

offtopic:
Je wilt je afvragen of je je financiele gegevens wilt geven aan een partij die een internet site zo maakt dat het alleen in IE4/5/6 werkt. Maar da's niet aan mij om te bepalen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:40:

"This site only works with IE 4.0 or higher.." (wat dat ook moge betekenen) Zo irritant.
Wat denk je zelf? De site werkt volgens hen dus alleen vana Internet Explorer 4 (en dus hoger ook).

Kijk eens of je Active-X plugins niet moet toestaan oid. Maar daarnaast ben ik het eens met degene boven me ; ik zou het ook wantrouwen.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-07 09:14
Die site is sowieso lekker gaar, ik probeer het hier met Firefox die zich voordoet als IE6.0. Je krijgt dan een javascript popup dat die enkel in IE4.0+ werkt gevolgd door een eindeloze lus met die popupjes.
Pagina: 1