Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geluid op PC plots weg!

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de AC'97-drivers opnieuw wil installeren dan krijg ik een foutmeldig en word er gezegd dat het bestand _isdelet.ini beschadigt is. Na CHKDSK uit te voeren blijft dit het zelfde

Afbeeldingslocatie: http://mail.google.com/mail/?attid=0.1&disp=emb&view=att&th=113c4e24951e4322

Verwijderd

1.heb je in je systray nog een luidsprekericoontje?
2.welk os heb je?
3.welke geluidskaart gebruik je?

probeer eerst driver te uninstallen,daarna reboot en opnieuw installeren...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik snap niet wat dit te maken heeft met Beveiliging & Virussen

Verplaatsen heeft echter weinig zin omdat je amper informatie geeft dus sluit ik het topic. Open dus ajb even een topic in het juiste subforum (geen idee welk OS je hebt, waar je het probleem verwacht etc, en je topictitel zegt iets heel anders dan je topicstart, dus ik kan zo geen voorstel doen). Geef open dus even een nieuw topic, breid dan wel de topicstart (en topictitel) uit met meer info zodat men tenminste mee kan denken :)

offtopic:
Je plaatje doet het trouwens niet, maar hoe dan ook wil je enige meldingen (ook?) gewoon uittypen omdat niet iedereen die plaatjes leest en omdat zo'n plaatje het een jaar later niet meer doet zodat anderen er niets van kunnen leren :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.