Overdaad aan "me too"-reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ok, hier weet ik het even niet meer:

nieuws: Microsofts MS07-40-patch eist aandacht op

In deze thread staan nogal wat "me too"-achtige reacties van mensen die problemen hadden na het installeren van de patch. Het is niet altijd duidelijk of hun problemen daadwerkelijk aan het in het artikel beschreven probleem te wijten zijn. Voorbeelden: waarschijnlijk andere oorzaak; niet duidelijk; waarschijnlijk wel ; waarschijnlijk ook; geen idee; waarschijnlijk wel een slachtoffer; ook.

Veel van deze reacties voegen eigenlijk helemaal niets toe en 100 keer "mij is dit ook overkomen" lijkt me niet de bedoeling. Aan de andere kant verdienen deze reacties ook weer geen -1. Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Ook al voegt het inhoudelijk niets toe, een -1 is wmb te streng voor deze reacties, een 0 lijkt mij beter.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Die reacties zijn het ultieme voorbeeld van reacties die op 0 horen.
Alles wat niets toevoegt moet op 0. Alles wat onwenselijk is maar niet kwaaraardig ook op 0.

Eigenlijk is 0 de vergaarbak van alle zooi die niet een troll of flame is.

De verwarring op welke nivo dit soort reacties moeten komen komt denk ik doordat mensen op 0 nivo lezen.
Eigenlijk zou je standaard op nivo 1 moeten lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:44

Haan

dotnetter

Ik zat ook al net te denken om dit topic aan te kaarten :) Er staan een hoop 'me too' reacties op 1, dus een beetje extra aandacht kan geen kwaad.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Me too-reacties krijgen bij mij default een 0. Tenzij er echt alleen maar staat 'ik ook', 'me too' of iets vergelijkbaars, zonder verdere onderbouwing. Die worden op een -1 getrakteerd, want daar hebben we dus echt niks aan, en is alleen maar ongewenst.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Om in de lijn van het topic te blijven: me too! M.a.w.: ik hanteer hetzelfde als jullie ;)

Enige wat ik me toch altijd een beetje afvraag is of je na 20+ van dat soort me-too-reacties misschien toch naar de -1 zou moeten grijpen. Op zo'n moment zou het ongewenst kunnen zijn alweer de open deur in te trappen. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Is verdedigbaar G33rt, gezond verstand en per voorval bekijken lijkt me het best.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1