Waarom loeit dat kreng om de 5 minuten? Zo warm is het hier niet. Het is volgens mij de grafische kaart (ATI 1900), dat is zo'n beetje de enige fan die je hoort (heb ik eens ontdekt toen ik de grafische kaart er uit had gehaald, zie ander topic,en het geluid is hetzelfde als wanneer de graka het wel druk heeft). Op de momenten dat het ding loeit heeft ie vaak echt geen moer te doen. Ik word er een beetje simpel van.
Heb je toevallig iStat Pro draaien? Kan je zien wat de temperatuur is per onderdeel en hoeveel RPM de fans maken? Beetje meer info dan "mijn Mac Pro loeit iedere 5 minuten" kan natuurlijk geen kwaad
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Verwijderd
Hier heb ik ook last van, ook knippert het beeld van mijn 23" cinema display waarschijnlijk hier door. Ik ga kijken of ik de kaart kan omruilen. Bij mij 'loeit' hij ook erg en geeft veel warmte af.
Al in de activiteitenweergave gekeken of er een proces ineens veel cpu begint te gebruiken? Mds komt soms wel eens langs en gebruikt veel cpu maar dit is niet iedere 5 minuten.