[Digitale Camera]Filmpjes spelen niet goed af op PC

Pagina: 1
Acties:

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik ben net terug van een rally in Duitsland, en nu hebben we een aantal filmpjes gemaakt met onze nieuwe camera (Samsung D103) en die willen we nu even bekijken, maar we hebben een probleem:

Op geen enkele pc bij ons in huis draaien de filmpjes goed. In Media Player heb ik wel geluid, maar geen beeld, terwijl ik in VLC Mediaplayer wel beeld maar geen geluid heb.

Ik zou toch wel graag willen weten wat het probleem is, want de vakantie staat voor de deur en dan word die camera ook als filmcameratje gebruikt. Ik heb al wat op google en de t.net search gezocht, maar ik heb niets gevonden (google staat helemaal vol met ebay-links 8)7 )

Verwijderd

hoe en waarmee heb je gecaptured?

• wpverbeek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09-2024

wpverbeek

Wouter Verbeek

Dit klinkt een beetje als: niet de juiste codecs geïnstalleerd. Aangezien je niet opgeeft over welk soort bestanden het gaat, en welke codecs zou je er voor kunnen kiezen om even een groot codec-pack te installeren. Dan heb je een hele grote kans dat jouw codecs er bij zitten. Je zou kunnen denken aan het K-lite Mega Codec Pack: http://www.free-codecs.co..._Lite_Mega_Codec_Pack.htm.

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:40
Of je installeert gewoon de meegeleverde CD van je Samsung camera op je PC waardoor die excentrieke mpeg/quicktime/avi-codec wel ondersteund wordt.
PS. het ligt bij Google niet aan de resultaten maar eerder aan de gebruikte zoektermen...

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt