Wat zit er in mijn pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• orko82
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-12-2020
Beste Tweakers,

Ik zit zwaar in dubio of ik m'n pc ga upgraden of helemaal een nieuw syteem ga bestellen en laat assembleren door een internetshop.

Het klinkt nogal amateuristisch, maar ik wil weten wat voor soort moederbord en grafische kaart ik momenteel heb. Wanneer ik dat weet kan ik evt jullie lastig vallen met de vraag of het prijs / kwaliteit gezien voordeliger is om een nieuw systeem te halen of evt deels de huidige pc upgraden. Ik zou max. 800 euro willen uitgeven.

Doel voor m'n pc is om een beetje te gamen, ik ben nogal een hardcore sportsimulatie-fan (footballmanager bv) en spellen zoals Rome Total War-fan.Niet echt de spellen (denk ik) waar je de meestgeavanceerde videokaart voor nodig hebt. Want hier heb ik m'n X-box 360 voor. En verder een beetje films opslaan en mp3's.

Overigens ben ik wel achter dat ik momenteel pent 4 CPu 2.66 GHz, kloksnelheid 2.00 GHz, 512 mb is. En ik heb 200 GB aan harde schijfruimte.

Ik hoop dat jullie een leek, want zo mag ik me eigen toch wel noemen, mij een beetje kunnen helpen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit staat echt letterlijk in de FAQ van dit forum. Heb je daar al eens gekeken? Zie dit stuk dus. :)

Dit topic is gesloten.