[XP] Steeds minder icoontjes, virus?

Pagina: 1
Acties:

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-03 16:38
Sinds een paar weken krijg ik steeds minder icoontjes rechtsonderin bij de klok. Het begon met een medling van Windows dat mijn antivirus niet werkte, terwijl Antivir wel actief was. Na een tijdje kreeg ik een melding van Deamon Tools, Failed to add notification icon. Weer na een tijdje had ik ook geen luidsprekertje onderin. En ga zo maar door, heb nu alleen nog maar mijn WLAN en gMail notifier icoontjes :P

Elk icoontje staad op Verbergen indien niet noodzakelijk, dus ik zou ze wel moeten zien :?

HJT gaf geen rare bestanden, virusscan vond ook niets (McAfee Ultimate en Antivir en TrendMicro online scan). Wat zou het probleem nog meer kunnen zijn?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eerste hit in google, hele pagina met tips:
http://winhlp.com/WxSystray.htm

• maarud
Super! Dankzij die registry file is het weer normaal :) Dank je :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

maarud schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 21:47:

Elk icoontje staad op Verbergen indien niet noodzakelijk, dus ik zou ze wel moeten zien :?
Dan zou je dus juist niét moeten zien he, hij verbergt indien niet noodzakelijk. Dan verdwijnen ze na verloop van tijd :z

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat bedoel je daarmee? Zet het dan als test op altijd weergeven ;)

Maar goed; gaat het nu om de icoontjes of gaat het er om dat de services en applicaties niet draaien? Als dat laatste; check de stcky topics van Beveiliging & Virussen en geef op basis daarvan even meer info :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• maarud
Nou zoals ik al eerder zei werkt alles gelukkig weer danzkij dat registry bestandje van die site ;)

Maar iig dat verbergen indien niet noodzakelijk zorgt er voor dat het acher dat pijltje komt te staa, dus als ik op dat pijltje klik zou ik ze wel moeten zien. Maar dat was niet het geval!
Soms draaide de app/service ook niet, o.a. iTouch deed het niet (sneltoetsen tobo deden het niet meer)...

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Schijnt dus iets te zijn met de upnp service van windows volgens die site... Jij was allang blij dat het geen virus was :P
Pagina: 1