Ik heb het Russische spel "You Are Empty" gekocht.
Dit is een 3D shooter die zich afspeelt in de Sovjet Unie (zie www.youareempty.com).
Je moet het spel zelf installeren, alsmede 'OpenAL', codecs voor Windows Media Video 9 en Starforce Protectie drivers (iew).
Dit alles gedaan, maar wat ik ook probeer, het spel blijft hangen na de intro video.
Ik heb op internet gezocht en wel wat gevonden, maar niets helpt.
Wat ik al geprobeerd heb:
-Installeren in de standaard directory i.p.v. zelf een map kiezen
-Volledige install (alles aangevinkt) en ook juist delen van de install geprobeerd
-Compatibiliteitsmodus van .exe bestand geprobeerd op Windows 95, 98 en 2000
-Resolutie en andere instelling ongewijzigd gelaten
-Resolutie en andere instelling juist wel aangepast
-Firewall uitgeschakeld
-Firewall zo ingesteld dat het spel mag connecten
-Een 'no intro video' patch geprobeerd
-Nieuwste drivers voor mijn Nvidia 7800 GS kaart
-De officiele soundpatch van de www.youareempty.com geprobeerd (maar die geeft alleen een foutmelding met rare tekens en kan dus niet geinstalleerd worden)
-Gekeken of er een forum is op de officiele site, maar zo te zien niet..
Ik word er moedeloos van.. weet ook wel dat het geen 'topspel' is maar ik heb het gekocht omdat het me toch wel leuk lijkt. Helaas kan ik dus niet verder komen dan de intro video nadat ik gekozen heb voor 'new game'. Daarna blijft ie hangen op een wit scherm, wat ik ook doe.
Volgens internet hebben veel mensen dit probleem.. ik heb ook al gemaild naar de makers van het spel, maar nog geen reactie.
Heeft iemand dit spel onder Windows XP werkend gekregen? Of wellicht heeft iemand een savegame van direct na de intro.. misschien werkt dat wel bij mij.. Of andere tips?
Dit is een 3D shooter die zich afspeelt in de Sovjet Unie (zie www.youareempty.com).
Je moet het spel zelf installeren, alsmede 'OpenAL', codecs voor Windows Media Video 9 en Starforce Protectie drivers (iew).
Dit alles gedaan, maar wat ik ook probeer, het spel blijft hangen na de intro video.
Ik heb op internet gezocht en wel wat gevonden, maar niets helpt.
Wat ik al geprobeerd heb:
-Installeren in de standaard directory i.p.v. zelf een map kiezen
-Volledige install (alles aangevinkt) en ook juist delen van de install geprobeerd
-Compatibiliteitsmodus van .exe bestand geprobeerd op Windows 95, 98 en 2000
-Resolutie en andere instelling ongewijzigd gelaten
-Resolutie en andere instelling juist wel aangepast
-Firewall uitgeschakeld
-Firewall zo ingesteld dat het spel mag connecten
-Een 'no intro video' patch geprobeerd
-Nieuwste drivers voor mijn Nvidia 7800 GS kaart
-De officiele soundpatch van de www.youareempty.com geprobeerd (maar die geeft alleen een foutmelding met rare tekens en kan dus niet geinstalleerd worden)
-Gekeken of er een forum is op de officiele site, maar zo te zien niet..
Ik word er moedeloos van.. weet ook wel dat het geen 'topspel' is maar ik heb het gekocht omdat het me toch wel leuk lijkt. Helaas kan ik dus niet verder komen dan de intro video nadat ik gekozen heb voor 'new game'. Daarna blijft ie hangen op een wit scherm, wat ik ook doe.
Volgens internet hebben veel mensen dit probleem.. ik heb ook al gemaild naar de makers van het spel, maar nog geen reactie.
Heeft iemand dit spel onder Windows XP werkend gekregen? Of wellicht heeft iemand een savegame van direct na de intro.. misschien werkt dat wel bij mij.. Of andere tips?