Toon posts:

Missende textures in Half-life

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Half-life speel onder Open-Gl dan missen bij alle "sprites" de textures. Het gevolg is witte mannetjes, robots, helicopters etc. Ook de textjes die verschijnen in het beeld zijn onleesbaar (worden een soort van knipperende balkjes).
Ik heb een 3D-power Geforce 2 MX kaart in m'n athlon 800 zitten. De drivers die gebruik zijn de 6.5.0 (de enige die op deze kaart een goede TV out geven...) Wie helpt mij verder?

Verwijderd

DirectX updaten? Misschien via Direct3D proberen?

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
heb ik ook wel eens gehad bij 3d spellen, heb je 'm overklokt, probeer 'm dan eens terug te klokken.

Verwijderd

Topicstarter
Nou als ik direct3D gebruik wordt alles ineens een stuk trager en krijg ik overal "spikkels" in beeld, wil dus erg graag via OpenGL. Verder heb ik het kaartje (nog) ge-overclockt...
Het updaten van de directX drivers zou een mogelijkheid zijn. Ik gebruik nu de drivers die standaard bij Windows Millenium zaten.

Verwijderd

Ligt aan je drivers van je videokaart.

Probeer eens andere drivers ik denk dat dan je probleem opgelost is :)

Verwijderd

ik heb iets vaags... als ik cs speel, in een bepaalde map, en ik switch van map (gewoon afsluiten van level, en nieuwe opstarten, lan game dus) dan zegt ie, can't find valve/halflife.wad maar dat slaat toch nergens op? waar ligt het aan?
ik heb directX8
opengl btw
Pagina: 1