Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
:( Hallo, wie kan mij helpen????

Zen touch van mijn zoon is voor de zoveelste keer gecrasht, en naar mijn mening nu def.

Heb alles geprobeerd maar de oplossingen die in het verleden werkten bieden nu geen uitkomst meer.
Heb gemaild met CREATIVE of zij de muziek van mijn zoon [veelal zelf gecomponeerd, ] mischien van de harde schijf konden halen, maar zij konden mij niet verder helpen.

Wie o wie kan mij verder helpen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat is "heb alles al geprobeerd"? Hoe crasht het ding precies? Is het de harde schijf? Lijkt de firmware corrupt? Beetje meer over het probleem en wat je al gedaan hebt is wel gewenst.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Dit topic gaat op slot. Lees eerst Registratievoorwaarden / korte FAQ (en alles wat daar bij hoort) eens door, voor dat je het nog een keer vraagt.
Naast de opmerkingen van RoD, is de titel niet duidelijk en laat je nergens blijken dat je al gezocht hebt. GoT is geen helpdesk waar je je kunt registreren om je vraag te posten en (direct) een antwoord te krijgen. In dat geval kan je beter Creative bellen: +353 1 4333272

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.