Toon posts:

[Laptop] Headphone probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laptop is een Compal FL90. Heb hem sinds vandaag. Alle drivers zijn geinstalleerd.

Zonder headphone ingeplugd komt alle geluid netjes uit de laptop speakers. Als ik een headphone inplug komen de geluidjes van MSN en windows meldingen via de headphones maar komt muziek en games door de laptopspeaker...beetje zinloos dus.

Ik draai vista home premium.

Kheb zelf alles gecheckt waaraan ik dacht dat het kon liggen. Google bied ook geen oplossing.

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Klinkt misschien een beetje lame; Maar zit je jack kabeltje er wel helemaal goed in? Sommige laptops moet je hem er "inklikken".

I don't hate you, I nothing you

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar ben ik 100% zeker van. Ik heb ook verschillende sets geprobeerd. Een nieuwe plantronics, een logitech en een whateverhetookis.

Nog gekker...Ik zit nu met mn laptop bij een vriend, ik probeer zijn headset en ik krijg alles zoals het hoort in de headphone...

Enige wat er sindsdien is verandert is dat een programma geleverd bij de compal laptop namelijk Wow Audio en Wow Video uitgeschakeld is...bah...

Mods, als niemand iets toe te voegen heeft mag hier gerust een slotje op.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Die software zal het wel omgeleid hebben ;)
Zodat je misschien kunt bellen met je headset terwijl er muziek over de speakers gaat. Kweenie welk licht dat bedacht heeft, maar zoiets zal het zijn.