Goedenavond tweakers, ik zit hier met een probleem.
Wist niet in welk subforum hij moest daarom dus maar even hier.
Ik heb een van de week een apparaat binnen gekregen, namelijk de X2vga2 . Daarmee kan je je xbox aansluiten en spelen via de monitor. Als monitor gebruik ik een Dell E228WFP(samsung 205BW ook geprobeerd maar zelfde probleem). Na alles aangesloten te hebben, werkt het niet helemaal naar behoren.
Ik krijg constant een melding op mijn monitor dat de input niet de goede resolutie heeft.
pic:

Ik kan voor de rest alles doen, tijdens het spelen ziet het er zo uit:
(slechte flits ja
)
Naar mijn mening moet ik de resolutie van de xbox veranderen, maar ik ben alle opties in het systeem al langs gegaan maar niet iets gevonden wat direct de resolutie Kan veranderen. Er zijn zat opties om te switchen van ntsc naar pal en 720p of 1080i aan te zetten maar daarmee is niet het probleem weg. Als ik naar NTSC switch krijg ik trouwens een nog slechter beeld (kan evt foto ervan maken en ik heb nog dezelfde melding)
Met de knoppen op de monitor zelf kom ik ook niet verder. Het enige wat ik ermee kan is switchen tussen xbox beeld en pc beeld en als ik op de andere knoppen druk gebeurd er helemaal niets.
Mocht er hier iemand een zelfde apparaat hebben waar het wel werkt, hoe heb je dat geflikt
Wist niet in welk subforum hij moest daarom dus maar even hier.
Ik heb een van de week een apparaat binnen gekregen, namelijk de X2vga2 . Daarmee kan je je xbox aansluiten en spelen via de monitor. Als monitor gebruik ik een Dell E228WFP(samsung 205BW ook geprobeerd maar zelfde probleem). Na alles aangesloten te hebben, werkt het niet helemaal naar behoren.
Ik krijg constant een melding op mijn monitor dat de input niet de goede resolutie heeft.
pic:

Ik kan voor de rest alles doen, tijdens het spelen ziet het er zo uit:
(slechte flits ja Naar mijn mening moet ik de resolutie van de xbox veranderen, maar ik ben alle opties in het systeem al langs gegaan maar niet iets gevonden wat direct de resolutie Kan veranderen. Er zijn zat opties om te switchen van ntsc naar pal en 720p of 1080i aan te zetten maar daarmee is niet het probleem weg. Als ik naar NTSC switch krijg ik trouwens een nog slechter beeld (kan evt foto ervan maken en ik heb nog dezelfde melding)
Met de knoppen op de monitor zelf kom ik ook niet verder. Het enige wat ik ermee kan is switchen tussen xbox beeld en pc beeld en als ik op de andere knoppen druk gebeurd er helemaal niets.
Mocht er hier iemand een zelfde apparaat hebben waar het wel werkt, hoe heb je dat geflikt