Computer niet 100%?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-01 19:41

Saven

Administrator

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb een aantal dagen geleden mijn PC binnen gekregen die ik via Alternate heb besteld.
Het begon al slecht, ik moest zelf nog wat dingen aansluiten in de kast die ze vergeten waren :? Nouja, daar ga ik verder niet op in, in dit topic.

Maar ik heb dus 2 (vreemde) problemen. Als eerste als ik mijn computer opstart duurt het zo'n ± 8 seconden voordat hij echt begint (de piep), voor die tijd is het gewoon zwart, dan knippert het lampje van mijn monitor zegmaar.
Beetje vreemd dat het zo lang duurt? Weet iemand waardoor dit is?

En dan als tweede, mijn cd drivers worden SOMS niet herkend? :?
De ene keer ziet ie ze wel, en de andere keer niet :?
Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/14/thumb/img27.jpg

Weet iemand hoe ik deze 2 problemen op kan lossen? Zijn namelijk erg vervelende problemen.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Garantie lekker terug brengen, jij hoeft de pc toch niet te maken :?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Check eens of POST aanstaat in t' bios en zet het eens uit.
Idem met SMART.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:54

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Dit soort topics zijn niet gewenst in CSL :). Ik ga het topic echter niet verplaatsen omdat ik van mening ben dat je prima nog zelf het e.e.a. kunt uitproberen. Gebruik hiervoor de search en de FAQ's in de verschillende subfora (zoek in het subfora dat aansluit op het onderdeel waarvan jij denkt dat er iets loos mee is!).

Indien het hier een volledige PC betreft: Heb je geen garantie of iets dergelijks? :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.