Toon posts:

setlers3 vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb setlers3 de gold edition
maar ik heb een vraag ik heb een eiland verovert met soldaten in een bottje maar hoe krijg ik daar nu mannetjes heen dat ik daar kan gaan bouwen? ik kan wel hout en gereedschap met een trade boot erheen brengen maar normale mannetjes lukt niet.
wie wil mij dit uitleggen?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Maak pionieren van je mannetjes, deze kan je WEL overzetten. Daarna ont-pionier je ze en klaar is kees :)

Verwijderd

Topicstarter
hoe un pionier je ze :?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

hehe. Uh, der zit volgens mij bij de optie pionier maken ook een knop waarmee je deze mannetje kon terugzetten. Ik weet niet meer uit mijn hoofd welke map (tabblad), maar de mannetjes moeten wel stilstaan en dus geen granspaaltjes verleggen.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan het niet vinden en uit de handleiding word ik ook niet wijzer wie helpt mij ? :'(

Verwijderd

Tablad met die mannetjes en dan is het een groep selecteren en dan van die 4 soorten mannekes degene rechtsboven (zo uit het hoofie).

Misschien dat ik je vanavond ofzo verder kan helpen (als je nog niet geholpen mocht zijn)

>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 februari 2001 14:48 schreef Zwelgje het volgende:
Tablad met die mannetjes en dan is het een groep selecteren en dan van die 4 soorten mannekes degene rechtsboven (zo uit het hoofie).

Misschien dat ik je vanavond ofzo verder kan helpen (als je nog niet geholpen mocht zijn)

>:)
dit heb ik al gevonden maar overal geklikt maar niks :'(

Verwijderd

Er is wel een knop (die zit onder Pioniers MAKEN) waarmee je ze terug verandert in normale settlers :).

Om te kunnen bouwen moet je Trade ships, en Trade Dock (ofzo) maken, en dan daarmee: hout,stenen,hamers,scheepjes bregen.

Je moet natuurlijk wel eerst gebiedje overnemen met je Pioniers VOORDAT je ze terug kan veranderen.

Want je "normale" settlers mogen niet buiten je gebied komen.

Dus ff op rijtje:
-Pioniers droppen op eiland (vanaf boot ;) )
-Met pioniers "Take Ground" doen, en dan wachten tot ze een mooi rondje hebben "ingenomen"
-Pioniers veranderen in normale settlers.
-Trade ships en Trade Dock(Kweenie precies hoe die heet :) ) maken
-Hout,stenen,schepjes,hamers bregen.

EN je kan gaan bouwen :)

Paes
Pagina: 1