Vanaf vandaag is het beleid in Complete Systemen & Laptops aangepast. In het verleden was er sprake van een ophoping van 'Hoe is mijn systeem vragen?'. Er ontstonden tientallen dezelfde topics en tot overmaat van de ramp vielen bepaalde replies in dergelijke topics kwalitatief soms tegen. Dit leidde niet alleen tot ergernis van de regulars in CSL; ook diegene die vol trots een topic geopend hadden waren niet altijd content met de replies en/of het slotje omdat het topic alsnog niet voldeed aan de policy.
CSL zal nu meer richting de BBG's wijzen en de standaard 'welke moet ik nemen?' topics niet meer toelaten. Omdat CSL primair toch ontworpen is voor complete systemen en notebooks willen we tegemoetkomen met een HOWTO over het samenstellen van een systeem. Voor de notebook gerelateerde zaken wordt binnenkort een vernieuwde notebook FAQ geplaatst.
Meer weten? Wat is er nu anders in CSL?
.
CSL zal nu meer richting de BBG's wijzen en de standaard 'welke moet ik nemen?' topics niet meer toelaten. Omdat CSL primair toch ontworpen is voor complete systemen en notebooks willen we tegemoetkomen met een HOWTO over het samenstellen van een systeem. Voor de notebook gerelateerde zaken wordt binnenkort een vernieuwde notebook FAQ geplaatst.
Meer weten? Wat is er nu anders in CSL?
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.