Gigabyte 8600GTS 256MB

Pagina: 1
Acties:

• Forseti
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik ben aan het overwegen om mijn systeem weer eens te updaten. Mijn X800Pro mag op pensioen, want die begint het moeilijk te krijgen met de laatste nieuwe games. Dus ben ik op zoek naar een kaart die wel alle nieuwe games kan draaien, en nog iets of wat vlotjes, maar ik wil dan ook weer geen 500+ euro uitgeven zoals ik bij mijn X800 heb gedaan.
Qua prijs spreekt de Gigabyte 8600GTS 256MB mij wel aan, en de reviews die ik heb gelezen zijn over het algemeen ook wel positief. Het enige minpunt dat ik tot hiertoe heb gevonden is dat ze vrij warm worden. Nu is mijn systeem vrij goed gekoeld, dus dat mag geen probleem geven.

Heeft er iemand deze kaart? En wat zijn je ervaringen ermee?
Waarom zou je deze kaart aanraden, of juist afraden?

Ik heb helaas nog geen review gevonden over hoe deze kaart presteerd in SLI setup, iets wat mij ook wel intereseerd daar ik dan binnen enkele maanden een 2e kaart zou kunnen bijkopen en zo de kosten wat spreiden.

Alvast bedankt.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:03
*whistles*

http://tweakers.net/productreview/4797.

http://www.penstarsys.com...gtssp3/gv8600gtssp3_3.htm

*whistles*

[ Voor 38% gewijzigd door Goldman op 14-07-2007 17:01 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom 2 kaarten in SLI draaien? Dat is alleen interessant als je 2 high-end kaartjes pakt. Anders kun je beter 1 highend kaart pakken, minder warmte, minder stroom verbruik en nog goedkoper ook nog.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-04 08:52
het enige waarbij sli een beetje nuttig is, is als je 2 GTX en hebt en je FSX op zijn hoogst wil spelen met alle details, daar heeft een enkele gtx problemen mee...

zou hem niet sli'en. Je kan met de 8600GTS alles wel op hoog spelen nu, en aan sli heb je niks omdat je teveel performance verliest. Koop de 86 en koop over een jaar weer een nieuwe kaart als je het dan te gek vind worden

Verwijderd

Waar ga je hem voor gebruiken? Alleen games (welke) ? Heb je al Vista? Wil je de nieuwste Dx10 spellen spelen, en op welke settings? Wat voor monitor heb je?