[Vista X64] Driver signing uitzetten

Pagina: 1
Acties:

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
Ik wil atitool installeren op windows vista ultimate X64..
Alleen moet ik daarvoor driver signing uitzetten.
Ik heb al veel op google gevonden maar alle BCEDIT commando's hebben geen effect, driver signing blijft aanstaan.
Ook de optie met opstarten via F8 en driver signing disabled selecteren heb ik niets aan, omdat ik dat dan iedere keer zou moeten doen bij het opstarten.

Iemand hier nog tips/tools voor?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het verplicht hebben van het gebruiken van ondertekende drivers is inderdaad iets dat niet officieel uit te zetten is in Windows Vista, 64-bits, als alle opties (zoals bv. http://news.softpedia.com...Windows-Vista-53491.shtml) niet werken dan ben ik bang dat je of op zoek moet naar een betere driver, betere hardware met een betere driver, of Vista 32 bit moet draaien :)

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
elevator schreef op zondag 15 juli 2007 @ 10:08:
Het verplicht hebben van het gebruiken van ondertekende drivers is inderdaad iets dat niet officieel uit te zetten is in Windows Vista, 64-bits, als alle opties (zoals bv. http://news.softpedia.com...Windows-Vista-53491.shtml) niet werken dan ben ik bang dat je of op zoek moet naar een betere driver, betere hardware met een betere driver, of Vista 32 bit moet draaien :)
De bovenstaande methode werkt dus niet.
Het gaat dus niet om een hardware driver, maar om een stukje software (atitool) wat een driver gebruikt die dus niet 'gesigned' is.
Ik hoopte eigenlijk op een .bat/.exe of een of ander tooltje waarmee ik het zo kon uitzetten, ik vind op internet ook enkel de commando's die je in BCEDIT moet ingeven, wat dus niet werkt hier.

Iemand nog tips?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0