Audio problemen met MOBO Intel D915PGN

Pagina: 1
Acties:

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-05 11:28
Allen,

ik heb een Intel D915PGN MOBO waaruit ik geen geluid krijg met vista Ultimate. 8)7 7(8)7 }) :'( ;(
Ik heb verschillende box (cq koptelefoons) gebruikt, op internet voor de laatste drivers gezocht, informatie aangevraagd bij Intel, maar tot op heden zwijgt het geluid in alle toonaarden.

Ik baal hier behoorlijk van..

Heeft iemand een idee om de onboard geluidskaart weer werkend te krijgen met Vista?

Alvast bedankt voor je antwoord

MAdD

[ Voor 4% gewijzigd door MAdD op 14-07-2007 15:17 . Reden: aanvullingen ]

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Dat ding heeft gewoon een simpele Realtek chip, wat doen de laatste drivers van realtek.com.tw?

Hier stond een dode link.

• MAdD
strandbal schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 21:37:
Dat ding heeft gewoon een simpele Realtek chip, wat doen de laatste drivers van realtek.com.tw?
helemaal niks... ik kan ze installeren en volgens de mixer is er geluid (de balk kleurt) maar uit de boxen komt helemaal niks

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

• MAdD
little kick up

Zijn er nog meer mensen die oplossing kunnen aandragen??