Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

cd in stukjes op telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht de vraag hier te hebben gepost, maar TinuX wees me er op dat dat niet zo was. Escuus. Bij deze de vraag nogmaals:

Nu een krap jaartje een k800i in gebruik. Prima apparaat. Kocht ik 'm ooit vanwege de fotofunctie; muziek en radio worden meer gebruikt. Goed....
Ik zet geregeld cd's (in mp3-vorm) van een iMac naar de k800i. Gewoon een kwestie van slepen. Nu deed ik dat pas weer, met een vreemd effect. Benieuwd wie er een oplossing voor heeft.
Ik probeerde een oude lp van Nina Hagen over te slepen. Dat leek allemaal goed te gaan. Maar op de telefoon staat niet 1x Nina Hagen, maar wel 3x (met in de 3 mappen samen alle nummers). Alles verwijderd, ook via bestandbeheer, en weer ernaartoe gesleept. Nu heb ik 2 mappen met daarin 3 mappen en in totaal alle 11 nummers daarin. Dat is dus heel onhandig luisteren. In een map staat 1 nummer, in een tweede staan er 3, in een derde weer 2, enzovoort.
Geen idee waarom de cd (lp) in stukjes is gehakt. De andere cd's die er op staan, zijn op dezelfde manier gesleept en staan er nu netjes op.

McKaamos antwoorde:
Tags die niet kloppen en je telefoon die op basis daarvan mappen maakt oid?
3 verschillende albumtitels gok ik (ookal is het maar 1 letter verschil, of zelfs een spatie)

Nee, dat is het niet (denk ik). Het is echt 1 album en ik sleep die hele map in 1x naar de telefoon. In iTunes zie ik ook niets bijzonders; geen spaties, geen letterverschillen. of zo. Wat bedoel je met "tags die niet kloppen..."? Dat klinkt logisch. Maar waar worden die tags dan bepaalt en hoe kan ik dat controleren?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mijn collega Tinux vertelde in je vorig topic dat je je vraag beter in het algemene topic kon stellen
Probeer het daar dus eens.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.