ik wil een pc kopen en norrod heeft 2 blaadjes( merprijzen en losse onderdelen)(ik wil hem zelf samenstellen)
Verwijderd
dan moet je niet kijken bij de meerprijzen dat geldt pas als je een system bij hun koop maar die gelijk wil upgraden naar iets stoerders. Als je zelf een system bouwt moet je de gewone prijzen volgen, plezier,
De meerprijzen zijn waarschijnlijk de prijzen die je voor een betere videokaart, grotere harde schijf, snellere processor moet toebetalen op de prijzen van complete systemen die op die blaadjes staan.
Bijvoorbeeld als je i.p.v. een 10GB harde schijf een 20 GB harde schijf in je systeem wilt hebben moet je die meerprijs bij de totaal prijs van zo'n systeem optellen.
Bijvoorbeeld als je i.p.v. een 10GB harde schijf een 20 GB harde schijf in je systeem wilt hebben moet je die meerprijs bij de totaal prijs van zo'n systeem optellen.
Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.
Over het algemeen wordt dan gerefereerd naar een basis-configuratie die ook in de lijst staat. Het is in zo'n geval moeilijker te vergelijken (hetgeen ook de bedoeling is). Stel je hebt een computerset van fl. 2500,00 en de meerprijs van bv een 19" monitor is fl. 750,00, dan is dat de prijs ten opzichte van de 15" monitor die er standaard bijzit.
Bij Norrod moet je gewoon de prijzen uit de losse componenten nemen (niets vergeten, zoals geheugen of zo
), en daar 50 gulden voor assemblage optellen.
Geef mij maar een Warsteiner.
Die 50 Piek moet je niet mee rekenen.
Waarom: Tweakers bouwen hun PC's zelf, end off discussion.
Ook als het je eerste PC zal wordt.
Mzzl Diamon
/edit/
Mijn toetsen weigeren soms
/edit/
Waarom: Tweakers bouwen hun PC's zelf, end off discussion.
Ook als het je eerste PC zal wordt.
Mzzl Diamon
/edit/
Mijn toetsen weigeren soms
/edit/
And The Only One
Pagina: 1