Toon posts:

DION_B

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst vind ik dat ik helemaal niet onbeleefd ben geweest, maar enkel zeg welk probleem de meeste forum gangers hebben. Ik kan niet begrijpen dat een moderator op die manier kan/mag reageren, ik hoop dat andere moderators hiervan op de hoogte zijn en me zullen bevestigen dat vragen om je topic niet te laten verwateren omdat dit mensen afschrik, een reden is om die topic te sluiten. Indien ik geen reactie krijg van andere moderators en begrijp dat dit geen individuele actie was, maar een policie op tweakers.net zal ik heel beleefd afstand nemen van het forum.

1) mijn titel zei al "prof hulp gezocht" dus iemand die me voorstelt om een raptor 10 000 rpm in een USB 2 doos te steken, mag ik toch vragen benagedacht te blijven?
2) ik heb niemand aangevallen, enkel deskundig weerlegd
3) ik heb geen enkele waarschuwing gekregen dat 1 bepaalde moderator totaal niet democratisch kan beoordelen of iets over de schreef is en hierdoor heeft beslist het topic te sluiten

ik hoop dat dit ook niet zomaar op het slotje gaat, maar op zen minst (als die mogelijkheid dan bestaat, want ik vond die niet meteen) in PM kan worden opgelost. Ik wil hierbij onmiddelijk stellen, dat ik enkel reageer omdat ik het forum een 2de kans geef en het niet wil beoordelen aan de hand van 1 moderator. Mijn taal of gedrag of kritische beoordeling is geenszins veranderd en ik ben ook totaal niet van plan mijn mening te veranderen omdat ik dan "braaf mag posten". Er zijn meer forums dan deze.

greetz

justanotherguy

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Schop een Modje

Of DM / Email.

Blij Met Wilco

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je nu eerst eens de tijd neemt om je de regels hier op GoT eigen te maken, had je ook kunnen lezen dat als je het niet eens bent met een actie van een moderator, je daar geen topic voor moet openen. Een mailtje of een DM zijn hiervoor de juiste handelingen.

Dat jij het forum een 2de kans geeft, moet je zelf weten. Maar een forum met meer dan 220.000 leden, maakt het echt niet uit of jij nu wel of niet gaat posten hoor.

Daarbij zijn er regels, en die zijn blijkbaar nodig, aangezien jij de regels niet leest, moet je ook niet achteraf gaan zeuren als een mod de regels handhaaft.

Dus ga maar eens alle FAQ's en gedrgsregels en policies lezen.. En probeer het daarna maar eens opnieuw.
Er zijn meer forums dan deze.
En er zijn 220.000 leden die zich wel aan de regels houden. We zullen je hier echt niet missen hoor ;)

Ey!! Macarena \o/

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens de stickies van Lieve Adjes door wat je in dit soort geval het beste kunt doen.

Niet op deze manier dus ;)

Dit topic is gesloten.