[AV] DVD recorder + HDD + tuner

Pagina: 1
Acties:

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 11:49
Ik ben gaan samenwonen en nu ben ik nog op zoek naar een leuk setje. Het setje moet het liefste beschikken over een DVD-recorder, HDD recorder en een tuner, zodat ik in principe alles in 1 (of 2) heb. Ook moeten er boxen bij zitten. Wat betreft de boxen: het liefste een subwoofer en 2 boxen, dit ivm het kabelwerk dat het met zich meebrengt. "Draadloze" boxen voor bij de bank zijn anders ook een optie. Ook moet mijn vriendin het kunnen gebruiken, omdat zij degene is die het meeste opneemt. Wat betreft de geluidskwaliteit: die hoeft niet heel super te zijn omdat ik dat verschil toch niet zo heel goed hoor. Verder: Het budget ligt rond de 750 Euri (800 mag dan ook wel :)

Ik heb al bij verschillende winkels gekeken waar ik tot de conclusie ben gekomen dat ze de philips setjes meestal afraden.

Bij de harense smid was de Samsung HTX20 + DVD//HDD HR750 in de aanbieding voor 499 (wel 5 boxen met kabel :()
Daar was ook nog een set van sony in de aanbieding voor 499 met dvd, hdd en receiver.

Verder heb ik nog een panasonic setje gezien waarbij de boxen draadloos waren, voor 799. Dan kan ik die mooi achter de bank pleuren ;).

Verder weet ik echt niet waar ik op moet letten, wat goed en slecht is en naar welke winkels ik moet gaan. Zijn er ergens nog sites waar ik reviews van setjes kan vinden ofzo?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Verwijderd

Inkoppertje dan maar:

www.kieskeurig.nl , zoek op typenummer, klik op "alternatieven voor dit apparaat" .... Maar dat heb je uiteraard al gedaan voor je hier kwam ;) .

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 11:49
ik zelfs nog nooit van die site gehoord...

Memories of yesterday, will grow, but never die