Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Recht bij retour notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 09:20
Een aantal weken heb ik een BTO notebook besteld.
Deze notebook is afgelopen donderdag afgeleverd maar voldoet niet aan de configuratie die was opgegeven.
Ik wil namelijk een optische uitgang erop hebben zodat ik hem gewoon kan gebruiken icm mijn receiver.
Er stond ook op de site vermeld dat die aanwezig zou zijn.

Na het apparaat te hebben aangezet ging die steeds op willekeurige momenten (kan hitte zijn, maakt op zich ook niet uit)
Ik heb daarop gebeld over hoe het zat met de optische uitgang en hoe ik een doa kon aanmelden voor het apparaat en waar ik de optische uitgang kon vinden.

De reactie die ik daarop kreeg was allerminst leuk want mij werd vrolijk verteld dat de optische uitgang alleen erop zit icm met een tv-tuner (en de verkoper kon mij niet garanderen dat je dat kon gaan gebruiken voor gewoon geluid of alleen als je tv keek).
Voor de doa konden ze wel een ticket maken maar ik zou gewoon achter op de lijst komen.
Dit houd in dat ik de notebook waarschijnlijk weer zo'n week of 3 kwijt zal zijn.

Nu was ik het best zat met het bedrijf dat ik mijn notebook gewoon retour wil doen en wat anders bestellen.
Alleen zag ik dit staan bij retourrecht:

RETOURECHT:
Een BTO notebook wordt op maat voor u samengesteld. U kunt te allen tijde bij ons komen kijken hoe uw notebook eruit gaat zien. Vanwege de bouw op maat is het niet mogelijk uw notebook zomaar na ontvangst te retourneren aan ons. Wanneer u de koop toch wilt ontbinden nadat u het notebook ontvangen heeft dan kan dit alleen in de originele staat/verpakking en binnen 8 dagen na factuurdatum. Wij rekenen voor het retour nemen, uitbouwen/ombouwen en arbeidsloon 15% van de notebook prijs als kosten plus de gemaakte transportkosten.

Nu zou ik graag willen weten of het bedrijf nog steeds dat bedrag kan eisen (is ong 250 euro) of dat ik al mijn geld terug zou moeten krijgen omdat ik verkeerd ben voorgelicht en de notebook dus niet aan de opgegeven eisen voldoet.

ps. weet niet of dit bericht hier zou moeten komen, dit leek mij de meest geschikte plek.

Verwijderd

koop op afstand,
8 dagen
kostenloos

Dat moet wel enige hits opleveren in de search ;)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:40
Pieler schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:50:

ps. weet niet of dit bericht hier zou moeten komen, dit leek mij de meest geschikte plek.
Dit hoort hier niet thuis aangezien het niets met werk of inkomen te maken heeft.

Dit topic is gesloten.