Toon posts:

Acer Aspire 1690 kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik werd vanmorgen onaangenaam verrast toen ik mijn 'oude' laptop (Acer Aspire 1690 ) weer eens uit het stof haalde. (had m beloofd aan mn broertje)
Na het indrukken van de 'aan' knop gaat de ventilator draaien en maakt de cd-rom eenmalig een geluidje en that's it. geen beeld, geen activiteit in de hard-disk... niets

wel 'knippert' het lcd scherm om de 1 a 2 seconden (flitst heeel kort een wit scherm), tegelijk met 2 ledjes die naast de aan-knop zitten. De ventilator blijft constant draaien.

Is er misschien iemand bekend met dit probleem? zoja, is er nog iets aan te doen of mag ik m gaan begraven ;(
(Garanie uiteraard net verlopen dus Acer zal me ook niet helpen, tenzij ik 100.000 euro over heb)

Alvast bedankt!

• dEUSdude
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Mijn Aspire 1692 is ook net lastig aan het doen. Echter, geen idee wanneer je 'm gekocht hebt, maar op hardware is Europees geregeld dat je tenminste 2 jaar garantie hebt.

Lees er meer over hier: http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=4578
Vriend van me heeft zijn laptop bij IBM ingeleverd met dit verhaal en hij kreeg gewoon netjes reparatie aan hardware.

Succes

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Probeer hem eens zonder accu?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:48

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Dit topic is in strijd met de regels in het CSL Beleid. CSL is namelijk niet gemaakt voor topics met een probleem, ook niet als het om een notebook betreft :). Ik ga het topic derhalve naar OH verplaatsen. Tevens sloop ik die **help?** uit de titel, dit is helemaal niet nodig op GoT.

Het is verder allemaal even een kwestie van proberen. Zoals Cyberpope kun je het apparaat ook zonder accu eens proberen. Zo zijn er meerdere zaken die je kunt verwijderen en/of reseaten. Denk daarbij aan de hardeschijf, geheugen en de processor :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, zal het eens proberen,

Srry, Ik wist niet zeker waar ik het best kon posten, nieuw hier :+

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het weer :*)

Na de accu, HD, DVD-rom en het geheugen er uit te hebben gehaald zonder resultaat, toch maar een schroevendraaier gezocht :/ Gelukkig niet voor niets want er zat een contactje van het LCD scherm los (denk ik tenminste, want na de 'stekkertjes' er uit en weer er in deed ie t weer) _/-\o_

Kan ik alsog m'n broertje blij maken O-)
Pagina: 1