Ik heb gister een gig dual channel geheugen gekocht voor mijn a8v deluxe. Ik heb al zo'n setje in mijn computer zitten en wilde er nog 1 bij. Ik neem aan dat dit gewoon kan omdat er nog 2 geheugen sloten vrij zijn maar als ik ze erin stop en me computer weer start blijft het beeld gewoon zwart wat doe ik fout of moet ik van tevoren nog wat in de bios veranderen.
Als eerste, er bestaat geen specifiek dual channel geheugen, wat je daar hebt zijn waarschijnlijk gewono 2 dezelfde dimmetjes
Verder, heb je gekeken of het geheugen dat je nu erbij hebt gekocht compatible is met je moederbord. Asusborden zijn doorgaans vrij ranzig als het aankomt op compatibility met geheugen. Dus check eens of die dimmen wel werken zonder het oude geheugen erin.
Verder, heb je gekeken of het geheugen dat je nu erbij hebt gekocht compatible is met je moederbord. Asusborden zijn doorgaans vrij ranzig als het aankomt op compatibility met geheugen. Dus check eens of die dimmen wel werken zonder het oude geheugen erin.