Toon posts:

xps

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo?ik ben nieuw hier,graag een inlichting ik heb mijn xps nu 2dagen en ik heb geen audio meer,hij zegt dat er geen audio device te vinden is,alhoewel hij voordien perfect ging ,kan er iemand mij helpen svp thx

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Leuke topicstart!:S
Wat is een XPS, die Dell Pc?
Welke is het dan precies?
Welke windows-versie?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
Lees policy e.d eens door. Je mist een heel hoop info in je ts. Wat heb je al gedaan, wat zijn je systeem specs (hardware/software).

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Check je audio drivers, installeer ze desnoods opnieuw.

Verder in het vervolg eerst zelf even zoeken ;)

Verwijderd

Zoek naar wat voor audiokaart je hebt, ga op google en download de drivers.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:02

Thandor

SilverStreak

Dit is niet helemaal de bedoeling op GoT. Als je een topic opent moet dit topic relevante gegevens bevatten over het onderwerp en over jouw activiteiten. Met wat voor hardware hebben wij te maken? Wat heb je reeds gedaan om het te verhelpen (eigen inzet)? Etc..

Anyways, dit topic hoort niet in CSL terecht. Het betreft een probleem en daar zijn andere subfora voor. In geval van een driver probleem moet je zelfs in de hoofdgroep Softe Goederen kijken i.p.v. Harde Waren :).

Zoals reeds gezegd in dit topic doe je er goed aan om eerst even drivers te zoeken. Dit kun je het beste doen op de site van de fabrikant. Mocht dat geen uitkomst bieden? Probeer dan Google even :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.