Ik wil mijn iBook graag verkopen en heb hiervoor op 2ehandsmac gekeken, maar de prijzen verschillen nogal ruim. Ook heeft mijne een klein defect en ik heb hierdoor geen idee wat redelijk is. Op 2ehandsmac staan prijzen tussen de 250 en zelf 600 euro.
De specs van mijn iBook:
iBook G4
1.33 GHz
1.5 GB Geheugen
80 GB Harddisk
AirPort Extreme kaartje en bluetooth (standaard erin)
Een van de luidsprekers is kappot (de rechter). Deze zouden ze vervangen, maar toen ging ik plots naar Spanje voor een aantal maanden, en daarna is het niet meer van gekomen.
En ik ben een van de rubberen voetjes kwijt (aan de onderkant). Geen idee waar dat ding is gebleven.
Hij heeft wat krasjes aan de buitenkant, maar de laptop is verder inorde.
Waarom wil ik er vanaf?
Ik ben over geschakeld naar een windowsbak, aangezien ik nogal veel met muziek doe en er is iets meer te downloaden voor windows. Ook het feit dat je makkelijke kun upgraden stond mij meer aan.
Iemand een globale indicatie hoeveel ik hiervoor kan vragen?
De specs van mijn iBook:
iBook G4
1.33 GHz
1.5 GB Geheugen
80 GB Harddisk
AirPort Extreme kaartje en bluetooth (standaard erin)
Een van de luidsprekers is kappot (de rechter). Deze zouden ze vervangen, maar toen ging ik plots naar Spanje voor een aantal maanden, en daarna is het niet meer van gekomen.
En ik ben een van de rubberen voetjes kwijt (aan de onderkant). Geen idee waar dat ding is gebleven.
Hij heeft wat krasjes aan de buitenkant, maar de laptop is verder inorde.
Waarom wil ik er vanaf?
Ik ben over geschakeld naar een windowsbak, aangezien ik nogal veel met muziek doe en er is iets meer te downloaden voor windows. Ook het feit dat je makkelijke kun upgraden stond mij meer aan.
Iemand een globale indicatie hoeveel ik hiervoor kan vragen?