Toon posts:

ik heb hulp nodig bij pc uitzoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik zoek een nieuwe monster game pc ik heb nu al wat samen gestelt en kan je onderaan dit bericht de link van de screenshot zien ik vroeg me af of ik een beeter systeem kan krijgen en of ik beter een quadcore kan nemen of niet want ik had gehoort dat games geen quadcore ondersteund en dan hoef ik het natuurlijk niet :P ik heb pas de logitech Z5500 digital suround sound en de nivado media laser desktop gekocht en ik had nu hulp nodig bij mijn pc mijn max bedrag is 2500€ en ik weet niet of ik een betere kan krijgen of een goedkoopere ik hoor het allemaal wel

http://www.godsdesign.nl/pc

groeten

GODSDESIGN

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 16:05
yay.... hier komt een slotje op....
Wat verwacht je van ons? Ja je kan een snellere pc samenstellen, ook voor hetzelfde bedrag.
Als je antwoorden wil zal je echt met concrete vragen moeten komen, zoals wat je bijvoorbeeld met je pc wil gaan doen. (duidelijke uitleg, alleen "gamen" is niet genoeg natuurlijk)

Ik kan je aanraden gewoon even wat andere topics met dezelfde onderwerpen bijlangs te gaan. Waarschijnlijk heb je dan niet eens meer een eigen topic nodig. \o/

edit: en groeten enzo is niet nodig. :)

[ Voor 4% gewijzigd door warcow op 14-07-2007 01:59 ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

Hoor ik het woord slotje?

Welkom op GOT godsdesign,

Lees even het sticky topic Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen** door. Daar staan een aantal punten genoemd waar een topic van 'wat moet ik nemen?'-vragen aan moet voldoen.

Ik raad je daarnaast ook aan om de FAQ's van de betreffende sub-fora waar je een topic wilt plaatsen even door te nemen voordat je een topic plaatst.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.