Toon posts:

C&C Generals (Zero Hour)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Sinds 2 dagen crashen zowel Generals als ZH na een willekeurig aantal seconden. Dit kan bijvoorbeeld in het intro filmpje zijn als al ver in een game.

Sinds het maar 2 dagen betreft rolde ik snel mijn systeem terug naar 3 dagen geleden om er zeker van te zijn (misschien was het toeval, ik speel het niet bijzonder vaak). Ik de-installeer 2 Windows updates die ik sindsdien had geïnstalleerd. Ik start de game op, speel een tijdje en hij loopt weer vast.

Vastlopen: Geluid komt in een minuscule loop, de rest "freezed".

Aangezien het een vaag probleem is kan ik alleen maar hopen op tips of mensen die hetzelfde hebben gehad.

Ik zou hier mijn specs posten, maar omdat die niet in de afgelopen maanden zijn verandert denk ik niet dat het hieraan kan liggen.

Elke andere game werkt trouwens nog wel heel goed. Ik kan R6 Vegas op z'n mooist bijna vloeiend spelen (yay for ma system _/-\o_ 8)) en ook een paar andere games werken dus goed voor uren. :D

Generals + Zero Hour:
Laatste patches? Ja
NO-CD gevalletjes: Nee

Drivers:
Niet veranderd in de afgelopen paar dagen.

Alvast bedankt,

Verwijderd

Heb je al geprobeerd het spel te repareren in het software menu van het configuratiescherm. Moet je eerst op uninstal klikke en dan komt rapair functie te voorschijn.

Heeft bij mij geholpen toen het niet wou opstarte.

btw ben aardig dronken dus let niet op tiep fouten :+

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 01:32:

[...]

Ik kan R6 Vegas op z'n mooist bijna vloeiend spelen (yay for ma system _/-\o_ 8))
Prima, maar over welk systeem hebben we het dan? Post je volledige specs...

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

en je topicname is een beetje onduidelik 0_o

Verwijderd

Topicstarter
@ Bemel:
Nog niet geprobeerd, maar patches zijn net geinstalleerd. Ik zal ernaar kijken, goede tip. :D

@ r00n:
M'n volledige specs doen er niet toe? Hij werkte een paar dagen geleden nog, m'n specs zijn niet veranderd. Het was om aan te geven dat m'n systeem Zero Hour makkelijk aankan. Maar,

CPU: Intel Dual Core 2 E6300
GPU: XFX nVidia 7800GS
RAM: 2GB DDR2 Kingston (667MHz)

@ Donjeron:
Okay. Bedankt. Ik zal kijken wat ik ermee kan doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 02:41 ]