TV kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• svajax
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-04-2022
Hoi,
Ik ben op zoek naar een goede tv-kaart om het volgende mee te doen:
-Ik wil mijn computerscherm gebruiken om op te gamen met mijn Wii, PS2 en Nintendo 64; Kortom: Een goede composite ingang zónder vertraging in het beeld
-Goed tv kunnen kijken mét teletekst.
-Oude videobanden op dvd overzetten.
-Beeld op pauze kunnen zetten, later weer verder kijken. en uitzendingen op Harde schijf / dvd opnemen
-Afstandsbediening moet erbij zitten, ik wil namelijk vanuit mijn bed kunnen zappen.
-Dit alles moet compatible zijn met het mediacenter van Vista Ultimate x64
(-Liefst ook tegelijk opnemen en tv kijken op andere zender, maar hoeft niet als het veel in prijs scheelt. BV PVR 500 is best duur tov PVR 150)

Budget is rond de honderd euro. Liever minder, maar als het niet anders kan is meer ook goed.

Ik zat zelf te denken aan de Hauppage WinTV PVR150, totdat ik las dat de composite ingang slecht is, en er vertraging inzit door de hardwarematige encoding. Ik wil echter wel graag hardwarematige encoding, maar óók goed kunnen gamen (met mijn Wii, ps2 en N64), Is dat mogelijk? Aan welke videokaart moet ik dan denken?

Nu weet ik dus niet of hauppage aan mijn eisen voldoet. Zijn er andere merken die wel goed zijn?

Mijn systeem (waar hij dus in komt): (vorig jaar zelf in elkaar gezet, videokaart dit jaar)

Core 2 duo E6400
2048 MB ram pc5300 corsair
Club3d 8600 GT
Asrock conroeXfireEsata2
dvd brander
Samsung 205BW

Rest doet er niet zo toe.
Hartstikke bedankt alvast!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FAQ Overige Hardware [OH] (update 26-07-06)

Lijkt met duidelijk:

1) "Welke moet ik kopen?"-vragen zijn altijd met voldoende eigen inzet te beantwoorden. Daarom voldoen topics met dat soort vragen per definitie niet aan het GoT beleid en willen we ze dus ook niet zien hier.
2) Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over Consumentenvideo & Videobewerking horen in dat subforum

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.