Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Nu een krap jaartje een k800i in gebruik. Prima apparaat. Kocht ik 'm ooit vanwege de fotofunctie; muziek en radio worden meer gebruikt. Goed....
Ik zet geregeld cd's (in mp3-vorm) van een iMac naar de k800i. Gewoon een kwestie van slepen. Nu deed ik dat pas weer, met een vreemd effect. Benieuwd wie er een oplossing voor heeft.
Ik probeerde een oude lp van Nina Hagen over te slepen. Dat leek allemaal goed te gaan. Maar op de telefoon staat niet 1x Nina Hagen, maar wel 3x (met in de 3 mappen samen alle nummers). Alles verwijderd, ook via bestandbeheer, en weer ernaartoe gesleept. Nu heb ik 2 mappen met daarin 3 mappen en in totaal alle 11 nummers daarin. Dat is dus heel onhandig luisteren. In een map staat 1 nummer, in een tweede staan er 3, in een derde weer 2, enzovoort.
Geen idee waarom de cd (lp) in stukjes is gehakt. De andere cd's die er op staan, zijn op dezelfde manier gesleept en staan er nu netjes op.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Tags die niet kloppen en je telefoon die op basis daarvan mappen maakt oid?
3 verschillende albumtitels gok ik (ookal is het maar 1 letter verschil, of zelfs een spatie)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Dit topic is gesloten.