Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
Waar gaat het dan prrecies fout? Hier in FF2 werken gewoon al je linkjes.
De links werken wel, maar bv. neem je een tekst onderaan, dan schiet hij met de scrollbar terug naar boven en zie je dus je tekst niet en moet je zelf handmatig naar onder scrollen, dat is juist het nuttige van een anchor dat hij je scrollbar net op de juiste hoogte zet van het artikel.Terw_Dan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:32:
Waar gaat het dan prrecies fout? Hier in FF2 werken gewoon al je linkjes.
In mijn FireFox, 2.0.0.4 gaat hij dus automatisch altijd naarboven i.p.v. naar de anchor te scrollen.
Foto materiaal:
Haal die # weg uit je name-attributen, dus:
ipv
HTML:
1
| <a name="Y23"></a> |
ipv
HTML:
1
| <a name="#Y23"></a> |
Intentionally left blank
Hmm that does the trick.. man ne mens kan zich toch stom voelen. Thx Crisp!crisp schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:39:
Haal die # weg uit je name-attributen, dus:
HTML:
1 <a name="Y23"></a>
ipv
HTML:
1 <a name="#Y23"></a>
Foto materiaal:
Toch blijf ik mij afvragen dat als firefox en vooral msie een lege pagina zouden tonen (netscape 4) als je iets fout doet, hoeveel beter websites tot uiting zou komen..
If it isn't broken, fix it until it is..
Een interessante uitspraak (waar ik het overigens niet mee eens ben), maar nogal offtopic hier.Niemand_Anders schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:18:
Toch blijf ik mij afvragen dat als firefox en vooral msie een lege pagina zouden tonen (netscape 4) als je iets fout doet, hoeveel beter websites tot uiting zou komen..
Als je draconian error-handling wilt bepleiten dan mag dat wmb in een apart topic, maar dan het liefst ook nog wat verder beargumenteerd: geef aan wat de verschillende voordelen ervan zouden zijn volgens jou, maar probeer ook voor jezelf na te gaan wat eventuele nadelen zouden zijn. Het is vaak lastig om dit soort onderwerpen vanuit een objectieve hoek te benaderen als je zelf al overtuigt bent van iets; met die insteek een discussie aangaan is doorgaans weinig zinvol
Intentionally left blank
Plugins van FF helpen voor webdevers al veel op dat vlak. Maar you've got a point.. it would be very usefull maar ook weer voor Crisp, dit hoor idd in een ander topic thuisNiemand_Anders schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:18:
Foto materiaal:
Pagina: 1