Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HTML] Anchors werken niet in FF

Pagina: 1
Acties:

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-10 10:59
Ja, ik weet echt niet waar de fout kan liggen, maar ik maak op mijn website gebruik van anchors

HTML:
1
<a name="anchornaam"></a>

door iedereen wel gekend denk ik. Maar het probleem is nu dat ze dus wel werken in IE maar in FireFox laat hij het afweten. Nu heb ik al controle gedaan of er misschien dubbels in de anchors zouden zijn maar dat is niet het geval.

Weet iemand misschien wat dit probleem kan zijn ?

Als je het wilt testen.
klikken op een titel in de lijst

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waar gaat het dan prrecies fout? Hier in FF2 werken gewoon al je linkjes.

• imp4ct
Terw_Dan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:32:
Waar gaat het dan prrecies fout? Hier in FF2 werken gewoon al je linkjes.
De links werken wel, maar bv. neem je een tekst onderaan, dan schiet hij met de scrollbar terug naar boven en zie je dus je tekst niet en moet je zelf handmatig naar onder scrollen, dat is juist het nuttige van een anchor dat hij je scrollbar net op de juiste hoogte zet van het artikel.

In mijn FireFox, 2.0.0.4 gaat hij dus automatisch altijd naarboven i.p.v. naar de anchor te scrollen.

Foto materiaal:

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:57

crisp

Devver

Pixelated

Haal die # weg uit je name-attributen, dus:
HTML:
1
<a name="Y23"></a>

ipv
HTML:
1
<a name="#Y23"></a>

Intentionally left blank

• imp4ct
crisp schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:39:
Haal die # weg uit je name-attributen, dus:
HTML:
1
<a name="Y23"></a>

ipv
HTML:
1
<a name="#Y23"></a>
Hmm that does the trick.. man ne mens kan zich toch stom voelen. Thx Crisp! _/-\o_

Foto materiaal:

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Toch blijf ik mij afvragen dat als firefox en vooral msie een lege pagina zouden tonen (netscape 4) als je iets fout doet, hoeveel beter websites tot uiting zou komen..

If it isn't broken, fix it until it is..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:57

crisp

Devver

Pixelated

Niemand_Anders schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:18:
Toch blijf ik mij afvragen dat als firefox en vooral msie een lege pagina zouden tonen (netscape 4) als je iets fout doet, hoeveel beter websites tot uiting zou komen..
Een interessante uitspraak (waar ik het overigens niet mee eens ben), maar nogal offtopic hier.
Als je draconian error-handling wilt bepleiten dan mag dat wmb in een apart topic, maar dan het liefst ook nog wat verder beargumenteerd: geef aan wat de verschillende voordelen ervan zouden zijn volgens jou, maar probeer ook voor jezelf na te gaan wat eventuele nadelen zouden zijn. Het is vaak lastig om dit soort onderwerpen vanuit een objectieve hoek te benaderen als je zelf al overtuigt bent van iets; met die insteek een discussie aangaan is doorgaans weinig zinvol ;)

Intentionally left blank

• imp4ct
Niemand_Anders schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:18:
Plugins van FF helpen voor webdevers al veel op dat vlak. Maar you've got a point.. it would be very usefull maar ook weer voor Crisp, dit hoor idd in een ander topic thuis

Foto materiaal:

Pagina: 1