Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bezig met studie i-tracks

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte tweakers

Ik ben bezig met I-Tracks met de module MN.3 en nou heb ik hier een paar vragen over zoals over domeinen en nog andere dingen.
Ik hoop dat iemand bereid is mijn hiermee te willen helpen. En via de mail of msn mij te ondersteunen.

Mvrg. William

Verwijderd

neem je wel je pda/mda mee, dan kan je tijdens te tentamen/proefwerk live hulp krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Halil

Ik vind jammer dat je zo reageer. Ik had alleen paar vragen waar ik geen duidelijkheid over kan vinden.
Maar goed ik hoop dat er nog wel mensen zijn die mijn gewoon willen helpen i.p.v. zulke reacties te versturen.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wat jammer is, is dat je op eem forum vraagt of iemand je per mail of msn wil helpen.

Als er iets is wat je niet snapt, kan je dat gewoon hier vragen. Op die manier kunnen anderen ook baat hebben bij de informatie

Ey!! Macarena \o/

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Om te beginnen, welkom op GoT demyenvinnie :)

Zoals je de vraag nu stelt lijkt het alsof je hem aan een helpdesk stelt en dat zijn we nadrukkelijk niet. In Werk en Inkomen is de mogelijkheid om over IT-gerelateerde opleidingen te discussiëren, het is dan ook niet de bedoeling dan buiten het forum om via IM of mail je oplossingen te krijgen, die zien we graag in het topic zelf :)

Nu zet ik dit topic op slot omdat het in feite een helpdeskvraag is, mocht je nog eens een topic openen doe je er goed aan dit stukje eerst eens door te nemen. Hoe beter de topicstart, hoe meer kans je hebt op zinnige reacties :Y)

Dit topic is gesloten.