Toon posts:

Draadloos internet probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist m'n Dell Inspiron 6400 met Windows Vista binnen gekregen. Nu wilde ik deze aansluiten op het draadloos internet wat we hier hebben, maar dit kan ie niet vinden als die verbinding beveiligd is.

Wat is hiervan het probleem, en hoe is dit op te lossen?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Welkom op GoT :)

Wat heb je zelf al geprobeerd? Op dit forum is het de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een evt. oplossing, en je bevindingen in je topicstart plaatst. GoT is namelijk geen helpdesk ;)

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Drivers updaten, firmware router updaten.... etc.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

heb je al andere pc's in huis die wel gebruik maken van het WLAN gedeelte van je router?

Verwijderd

uit wat je schrijft lijkt het er op dat als de beveiliging uit staan op je router ? vista wel verbinding kan maken maar als de beveiliging wel aan staat deze weer geen verbinding kan maken betekent dus dat er duidelijk wat mis is met je instellingen. heb je alle gegevens van de beveiliging instellingen ingesteld op die nieuwe comp ? of heb je als je een betere merk apparaat hebt niet een setup disk die alles kan instellen voor je ? zoals de betere merken vaak tegenwoordig hebben

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-03 10:58

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Misschien even een wizard doorlopen?

Als jij bijvoorbeeld je SSID verbergt, zul je die zelf in moeten vullen. Vinden door even te scannen naar netwerken gaat dan niet werken.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Die SSID is ingevuld, maar dan nog vind ie hem niet...

Verwijderd

Topicstarter
Sequence schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 08:57:
heb je al andere pc's in huis die wel gebruik maken van het WLAN gedeelte van je router?
Ik heb een andere pc ja, maar daar draait XP nog op...
Pagina: 1