Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

data QTEK 9100 overzetten naar HTC Touch

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zoals topic titel,

Mijn vader heeft een QTEK 9100 welke hij synchroniseert op het werk met ActiveSync, echter nu heeft hij een nieuwe HTC Touch gekocht en wilt hij dus alle data van zijn oude pda naar deze nieuwe.

Heeft iemand een idee hoe dit moet? Ik vind ActiveSync echt een drama voor non-standaard dingen en wil dus gewoon deze data overzetten. Ook in dit manual word dit niet beschreven. Het hoeft dus geen sync te worden met 2 PDA's, ik wil gewoon nu deze data overzetten.

Enige hulp is welkom...

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 08:09
Via de verkenner van ActiveSync alles kopieren naar je pc, en vervolgens van de pc naar de nieuwe Touch.
Lijkt me redelijk makkelijk, of bedoel je dit niet?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:19
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:18:
zoals topic titel,

Mijn vader heeft een QTEK 9100 welke hij synchroniseert op het werk met ActiveSync, echter nu heeft hij een nieuwe HTC Touch gekocht en wilt hij dus alle data van zijn oude pda naar deze nieuwe.
wilt
Welke data?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

Topicstarter
contacten en de agenda zijn de voornaamste :) voor zover ik weet gaat dit niet via gewoon copy/paste ?

- sorry dat dit niet duidelijk was in het oorspronkelijke bericht

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 21:32 ]

• StevenK
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:31:
contacten en de agenda zijn de voornaamste :) voor zover ik weet gaat dit niet via gewoon copy/paste ?
Dat is toch waar Activesync voor is? Elke keer als ik van telefoon wissel of als ik een firmware update doe (wat ik regelmatig doe, nu er steeds nieuwe WM6 rom's beschikbaar zijn voor m'n S200) zorgt Activesync ervoor dat ik al m'n agenda/contacts steeds weer heb.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar de originele computer waar alle bestanden op staan heb ik nu dus niet, ik wil doormiddel van een lege pc dus eigenlijk een backup maken van de 9100 en deze backup terugzetten op de touch.

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 21:14

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:42:
Ja maar de originele computer waar alle bestanden op staan heb ik nu dus niet, ik wil doormiddel van een lege pc dus eigenlijk een backup maken van de 9100 en deze backup terugzetten op de touch.
Installeer je ActiveSync + Office en die meuk toch?? Niet zo moeilijk... Daarna kun je toch alles weer verwijderen??

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• MillZ
Wattie bedoeld is als je bij de extras-opties kijkt je de contactpersonen synct met je pc (met de oude pda), vervolgens de nieuwe touch erin, en aanvinken dat hij de contactpersonen van de laptop synct met je nieuwe pda, en klaar is kees

• MillZ
te laat, dat bedoelde je niet...

Verwijderd

Topicstarter
MillZ schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:44:
Wattie bedoeld is als je bij de extras-opties kijkt je de contactpersonen synct met je pc (met de oude pda), vervolgens de nieuwe touch erin, en aanvinken dat hij de contactpersonen van de laptop synct met je nieuwe pda, en klaar is kees
Dat bedoel ik dus wel ;) precies zoals jij het zegt. Op een lege PC wil ik de contactpersonen en agenda punten van de 9100 zetten, daarna wil ik de Touch aansluiten en de gegevens die nu op de computer staan dus op de Touch zetten. Maar hoe doe ik dit ? =/

Edit : misschien toch niet helemaal, ik heb nu dus NIET de pc waar alle originele agenda punten en contactpersoon informatie op staat. het moet dus eigenlijk gewoon kopieren en plakken worden van de oude naar de nieuwe PDA.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 21:49 ]

• StevenK
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:47:
[...]

Dat bedoel ik dus wel ;) precies zoals jij het zegt. Op een lege PC wil ik de contactpersonen en agenda punten van de 9100 zetten, daarna wil ik de Touch aansluiten en de gegevens die nu op de computer staan dus op de Touch zetten. Maar hoe doe ik dit ? =/

Edit : misschien toch niet helemaal, ik heb nu dus NIET de pc waar alle originele agenda punten en contactpersoon informatie op staat. het moet dus eigenlijk gewoon kopieren en plakken worden van de oude naar de nieuwe PDA.
ff outlook installeren, zorgen dat je een lege PST hebt en dan met activesync synchroniseren.

Verwijderd

Topicstarter
StevenK schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:58:
[...]

ff outlook installeren, zorgen dat je een lege PST hebt en dan met activesync synchroniseren.
Nog iets speciaals instellen ? precieze lokatie is misschien een beetje veelgevraagd, maar het lijkt me toch dat ik in ActiveSync aan moet geven dat hij de data van de PDA in de PST plaatst.

• StevenK
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:07:
[...]

Nog iets speciaals instellen ? precieze lokatie is misschien een beetje veelgevraagd, maar het lijkt me toch dat ik in ActiveSync aan moet geven dat hij de data van de PDA in de PST plaatst.
nee, als jij een kale outlook met een pst hebt, dan pakt activesync die automatisch.

(overigens gebruik ik directpush, dan heb je zelfs geen outlook of activesync meer nodig, alleen een Exchange 2k3 mailbox)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze vraag had je ook mooi in het HTC Wizard of HTC Touch topic kunnen stellen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.