Toon posts:

[XP] 2x Media center edition op 1 partitie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb het volgende, Ik heb al een tijd XP Media Center Edition.. en loopt allemaal aardig niet echt grote problemen, maar sinds ik mijn 360 naar de pc gelinked heb ( heb ik met de rollup 2 update en dergelijke + nog een berg andere updates opeens gekregen - zal wel goed zitten?) maar ik krijg nu opeens ook dat ik als ik XP start - moet kiezen..

Windows media center ( bootscreen)

*multi(0)disk(1)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows XP Media Center Edition"(bootscreen) noexecute=optin /fastdetect/kernel=kernel1.exe

Windows media center

*multi(0)disk(1)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows XP Media Center Edition"noexecute=optin/fastdetect

Mja.. kan ik er nu een (veilig?) verwijderen? Ik start nu op via de 1e, en alles werkt prima & is stabiel ook met de 360 - Ik heb nu geen idee wat ik met die andere moet/kan doen.. Dus als iemand me kan helpen, graag.

*=namen in de boot.ini

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ze verwijzen zo te zien naar dezelfde disk en partitie. Ik zou als ik jou was dus de tweede verwijderen uit de boot.ini, of via de eigenschappen pagina als je rechtsklikt op deze computer, en dan --> geavanceerd, opstart- en herstartinstellingen kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dus gewoon via de (bootscreen) opstarten en die laten staan.. en de andere eruit gooien

*op goed geluk dan maar*

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je kan ook de 30 seconden wachttijd gewoon op 1 zetten, dan merk je er niks meer van en kun je nog altijd via de standaard XP ntoskrnl starten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan je dat veranderen dan die wachtijd

en is het niet beter om gewoon 1 xp op de schjf te hebben en de andere gewoon weg te doen?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 14:10 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:10:
hoe kan je dat veranderen dan die wachtijd
Staat in de FAQ.
en is het niet beter om gewoon 1 xp op de schjf te hebben en de andere gewoon weg te doen?
Je hebt maar één XP install, het enige wat er bij jou gebeurd is, is dat je een tweede optie erbij hebt gekregen waarmee het bootscreen door middel van de /kernel switch wordt aangeroepen.
De XP install is echter gewoon dezelfde.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1