Toon posts:

Syncmaster 245 BW of Dell 24" en nog wat meer

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kweenie precies waar ik het moet plaatsen dus doe ik het hier.

Ik twijfel tussen 2 beeldschermen. Namelijk de Samsung Syncamster 245 BW en het 24" Dell beeldscherm. Ik zou graag willen weten wat de voordelen en nadelen van deze beeldschermen zijn. En welke ik het beste kan kopen.

Ik werk met een MacBook Pro en daar sluit ik dit beeldscherm ook op aan daar heb ik een speciale kabel voor nodig als het goed is. Welke is dit. Apple naar gewone DVI op Apple naar VGA? Of kan het allebei? En dan is dus de vraag welke beter is qua kwaliteitsoogmerk.

Tevens heb ik voor het aansluiten van een PS3 aan mijn beeldscherm een DVI aansluiting nodig volgens mij. Kan iemand mij daar wat meer uitleg over geven?

Verwijderd

Topicstarter
P.S. Hier de kabels waarvan ik er dus 1 moet hebben maar ik weet niet welke

http://store.apple.com/Ap.../mac_accessories/displays

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:24:
Kweenie precies waar ik het moet plaatsen dus doe ik het hier.
Da's dan fout. PW --> VB ;)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx

Verwijderd

Topicstarter
Ok helpt me enigzins bij mij keuze.
De prijs is een grote beslisser denk ik. Want allebei zijn ze goed.

Maar nou de andere 2 vragen.
Welke kabels kan ik gebruiken voor de verbinding Apple - Beeldscherm

En wat voor ingang heb ik nog voor PS3 - Beeldscherm

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me misschien verder helpen?

Verwijderd

Ja. Je kunt niet al na een paar uur je topic kicken. Dat is niet netjes ;)

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

de samsung 245 BW maakt gebruik van een TN scherm en zal dus bij verschillende hoeken een slechtere beeldkwaliteit geven dan het S-PVA scherm van de Dell 24". Dat is denk ik het grootste verschil, daar betaal je dus ook voor (ik geloof honderd euro verschil ongeveer mocht je de Dell bij Qsix/Supradictus bestellen). Dus ga voor jezelf na of je dat extra geld waard vindt.

The number one enemy of progress is question

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:35

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Je kon dit ook gewoon in het 20" en groter topic vragen...

Maar heb je ook gekeken naar de Acer AL2423W, die heeft ook alles wat jij wilt volgens mij. En zit tussen de prijs van de Samsung en de DELL in.
Ook doet die Acer niet echt onder voor de DELL. Die van Samsung is zeker weten stuk minder in kwaliteit, alleen doordat het een TN paneel is. Dus mindere kijkhoek/contrast/kleuren.

Let wel op, volgens mij hebben alle 3 de schermen dat, dat ze materiaal op 1920x1080 uitrekken tot 1920x1200... maar dat weet ik niet 100% zeker, de DELL zou 1:1 reso moeten kunnen, maar niet alle revisies kunnen dat goed op die resolutie.

[ Voor 11% gewijzigd door BiG-GuY op 14-07-2007 11:08 ]

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

Topicstarter
Whaha dankjewel. Dan word het denk ik de DELL. Of misschien die LG die ziet er ook goed uit. Maar in ieder geval.

Een Acer word het niet. Ik heb echt een grafhekel aan Acer. Hele slechte ervaringen mee
Pagina: 1