Ik ben nieuw met c++ en zoals overal traditioneel gebeurt (bijna overal dan) ben ik gestart met een 'hello world' applicatie.
Mijn probleem is:
Als ik de code uitvoer direct uit c++ builder, dus zonder eerst een uitvoerbaar bestand te maken, start het programma gewoon. Maar na een halve seconde sluit het programma meteen weer af. Ik heb dus geen flauw idee wat ik fout doe.
Mijn code:
*Ik geef mensen die het willen melden volkomen gelijk dat ik een noob ben ik c++ maar gelieve me niet alleen te flamen
. Voor de rest lezen jullie dus net dat ik nieuw ben in c++, dus leg alsjeblieft je antwoord ook uit.
Alvast bedankt.
Mijn probleem is:
Als ik de code uitvoer direct uit c++ builder, dus zonder eerst een uitvoerbaar bestand te maken, start het programma gewoon. Maar na een halve seconde sluit het programma meteen weer af. Ik heb dus geen flauw idee wat ik fout doe.
Mijn code:
C++: Hello world
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| #include <iostream> using namespace std; int main(); int main() { cout << "Hello world.\n"; return 0; } |
*Ik geef mensen die het willen melden volkomen gelijk dat ik een noob ben ik c++ maar gelieve me niet alleen te flamen
Alvast bedankt.