3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Beetje vaag wel...
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Anoniem: 91579
Maar denk dat ie gewoon het verkeerde nummer heeft gedraaid / doorgekregen heeft.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Is oplichting. Iets in trend van vragen om proefrit te mogen maken, gooien ze je halverwege gewoon uit je auto en zijn ze er mee pleiten.
Best mee opletten dus
Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:11:
Gewoon verkopen, dan ben je van het gezeik af.
Kom je wel eens in Duitsland? Kan het zijn dat iemand je ooit op bijv. de ring heeft gezien en zo onder de indruk was dat hij even een sherlock op je kenteken heeft uitgevoerd?
Grappig dat je zoiets blijkbaar wél over een Pool mag zeggenJiriki schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:04:
Misschien een Pool die een bepaalde auto wil jatten?
Beetje vaag wel...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anyways, ik zal dan even oppassen met proefrit maken enzo.
[ Voor 45% gewijzigd door JT op 13-07-2007 15:36 ]
Ecodan warmtepomp
Jep, of ze controleren even de situatie bij je thuis, kijken of je de boel beveiligd heb e.d., en 's avonds halen ze 'm direct op!!Blacksnak schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:16:
Ooit ergens iets van opgevangen van dit soort praktijken.
Is oplichting. Iets in trend van vragen om proefrit te mogen maken, gooien ze je halverwege gewoon uit je auto en zijn ze er mee pleiten.
Best mee opletten dus
Gebeurt erg veel del aatste tijd.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Ecodan warmtepomp
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Ecodan warmtepomp
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]
Eej, STFU he!Moffin schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:33:
Het is dat je op tweakers zit, anders zou ik denken dat vrienden een geintje met je uit halen
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
.
Anoniem: 104562
Stuur even losschroeven? Of is ie al op sleeptouw genomen?JT schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:31:
Ik zag dus toen ik net terug kwam een Poolse auto staan hier....heb maar mooi ff 3 zekeringen en de brandstofpomprelais onder de kap zelf eruit getrokken
Anoniem: 144949
IddAnoniem: 144949 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:47:
Politie bellen en verdachte wagen melden en vragen of ze er een controle op kunnen uitvoeren, niets mis mee.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Das ook een idee....Politie in Purmerend is klote en ik verwacht niet dat ze meewerken, maar toch ga ik proberen als ze nog terug bellen, of de politie in een onopvallende wagen achter me kan rijden en dan de proefrit doen...Anoniem: 144949 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:47:
Politie bellen en verdachte wagen melden en vragen of ze er een controle op kunnen uitvoeren, niets mis mee.
Jup, alles nog 100%. Maar ja, waarom zou je een wagen als de mijne volgen? Ik bedoel, het is een leuk wagentje met de nodige modificaties maar er zijn zoveel andere wagens die veel meer waard zijnGrrrrrene schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:42:
En, staat je auto er nog? Toch wel een vreemd verhaal hoor, hoe komt zo'n figuur aan je telefoonnummer vraag je je dan af... Dan moet hij je haast wel gevolgd zijn naar huis om je adres te hebben, vervolgens is het eenvoudig natuurlijk.
Ecodan warmtepomp
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ze trekken eenvoudig het kenteken na en kunnen simpel achterhalen wie de eigenaar is...
Speel ook Balls Connect en Repeat
Anoniem: 13284
Misschien hebben ze hier wel interesse in?Alpine CDA 9835 = Audison LRx 2.250 = Audison LRx 1.400 = Hifonics Atlas 16cm compo = 2x Alpine SWR 1222D
Hoe doen ze dat danOnbekend schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 16:10:...Ze trekken eenvoudig het kenteken na en kunnen simpel achterhalen wie de eigenaar is...
Zelf ben ik gebeld door iemand uit een van de voormalige Sovjetrepublieken (ik weet niet meer welke). Of ik Engels sprak. Nou ja, die persoon sprak zelf maar tien woorden. Ik heb vrij snel opgehangen. Kennelijk is er een trend te ontdekken.
En er hoeft maar 1 medewerker (die contacten met het buitenland bezit) eventjes te kijken en ze weten het.
[ Voor 11% gewijzigd door Onbekend op 14-07-2007 16:29 ]
Speel ook Balls Connect en Repeat
Wat ook een idee is (misschien iets minder katholiek, maarja je loopt nu eenmaal zeker wel een risico om bestolen te worden): banden plat laten gaan (op niet-destructieve wijze, en uiteraard enkel als er niemand inzit). Dan:JT schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:34:
Das ook een idee....Politie in Purmerend is klote en ik verwacht niet dat ze meewerken, maar toch ga ik proberen als ze nog terug bellen, of de politie in een onopvallende wagen achter me kan rijden en dan de proefrit doen...
- Gaan de potentiele dieven sowieso al afgeschrikt zijn omdat ze weten dat er iets niet snor is.
- Is hun auto ge-immobiliseerd (meer tijd om politie te bellen)
- En daardoor wordt het voor de politie ook al ineens verdachter als je een auto meldt met pools kenteken en platte banden
Deze truuk hier zelf toegepast bij een wagen van inbrekers die op dat moment zelf binnenzaten bij de buren thuis in afwachting van dat de politie komt. (politie gekomen met 2 man, niet gewacht op versterking, inbrekers betrapt en gevlucht, politie zitten schieten in de lucht, rijkswacht helicopter met infraroodcamera erbij, inbrekers ontsnapt MAAR niet met de auto
* Thijsmans is with RoyzAnoniem: 144949 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:47:
Herman Finkers belde in een sketch de politie met de mededeling "ja er loopt er hier één hoor, zo'n zwarte". De hele zaal lag plat. Nu is het een Pool die belt of er een auto te koop staat en de politie moet maar meteen gebeld worden en in een onopvallende wagen achter de proefrit aan rijden?
Als je bang bent dat je auto gestolen wordt, laat je er morgen een startonderbreker inzetten: http://www.scm.nl/consument/index.htm
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Dan wens ik ze veel succes, dat kost ze wel een tijdje om het los te krijgen en de versterkers ookAnoniem: 13284 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 16:10:
[...]
Misschien hebben ze hier wel interesse in?
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
Nemen ze toch de hele auto ?JT schreef op maandag 16 juli 2007 @ 00:06:
Nee, heb ik dat gezegd dan? Ze krijgen het er gewoon niet uit als ze alleen de achterklep open doen. Ze moeten de hele bende uit gaan bouwen om het mee te nemen.
... en bouwen ze rustig verder in een of andere verlaten schuur.
Er zijn zat manieren om adressen te achterhalen achter telefoonnummers en als jij genoeg leuke koopwaar hebt, waarom zouden ze je dan niet eens met een bezoekje vereren?JT schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:07:
Mjah, maybe, in ieder geval heel vaag. Ik heb geen adresgegevens enzo gegeven, maar misschien toch voor alle zekerheid vanavond ff de auto disablen
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Ja dat gaat dus niet want de brandstofpomp werkt niet meer.
Nou, omdat mijn auto misschien 1500e waard is en het daarmee ophoud?Hillie schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:56:
[...]
Er zijn zat manieren om adressen te achterhalen achter telefoonnummers en als jij genoeg leuke koopwaar hebt, waarom zouden ze je dan niet eens met een bezoekje vereren?
[ Voor 46% gewijzigd door JT op 16-07-2007 12:28 ]
Ecodan warmtepomp
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
uum sleeptouw ? , hier waar ik woon voor BV fietsen gebruiken ze busjes om stuk of 8 a 9 in te ladenJT schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:16:
[...]
Ja dat gaat dus niet want de brandstofpomp werkt niet meer.
[...]
Nou, omdat mijn auto misschien 1500e waard is en het daarmee ophoud?
@Hillie: dan zijn ze wel een half uurtje bezig met uitbouwen
Ecodan warmtepomp
Allemaal goed en wel, maar ik zou niet willen dat ze uberhaupt proberen. Want ook dat heeft al schade tot gevolg, ook al lukt het hen niet. Daar al aan gedacht?JT schreef op maandag 16 juli 2007 @ 23:44:
Sleeptouw? Knap met stuurslot erop
@Hillie: dan zijn ze wel een half uurtje bezig met uitbouwen
Ecodan warmtepomp
2km verderop == minder controle lijk meJT schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 01:38:
Ja dat is ook wel zo, maar wat kan ik daar op dit moment aan doen? Het gaat me wat ver om de auto 2km verderop te zetten

Ecodan warmtepomp
Jij loopt 60 km per uur?JT schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:02:
Ja maar ook 2km verder weg van waar zij denken dat de auto staat. Maar goed, dan moet ik steeds 2 minuten naar m'n auto lopen, nee dank je
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Anoniem: 399
Er zijn nogal wat Osties (en Noord Afrikanen) die op tour gaan door West Europa en oudere auto's opkopen. Die gaan naar het land van herkomst en worden daar, na een spotgoedkoop opknapbeurtje, weer verkocht. Een aantal kenissen heeft zo in de randstad z'n auto al eens op ad hoc basis verkocht. Tot nu toe elke keer cash afgerekend bij het postkantoor voor de overschrijving van de auto en geen gekke dingen ofzo.
Het kán dus wel legitiem zijn...
Als je d'r effe van te voren bijverteld dat je een voor Osties nog boeiende bak rijdt maak je het verhaal ineens heel anders
Ja, vind je dat ongeloofwaardig ofzo?
Ja, maar zijn gemodificeerde autootjes dan ook interessant voor die mensen? (sportluchtfilter, sportachterbumper enz.)Anoniem: 399 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 18:57:
Het feit dat je kar nog plusminus 1500e waard is maakt het verhaal wel anders.
Er zijn nogal wat Osties (en Noord Afrikanen) die op tour gaan door West Europa en oudere auto's opkopen. Die gaan naar het land van herkomst en worden daar, na een spotgoedkoop opknapbeurtje, weer verkocht. Een aantal kenissen heeft zo in de randstad z'n auto al eens op ad hoc basis verkocht. Tot nu toe elke keer cash afgerekend bij het postkantoor voor de overschrijving van de auto en geen gekke dingen ofzo.
Als je d'r effe van te voren bijverteld dat je een voor Osties nog boeiende bak rijdt maak je het verhaal ineens heel anders
Ecodan warmtepomp
Vaak bu'j te bang!
maar ik kan me niet voorstellen dat ze dan in het dure westen auto's opkopenAnoniem: 399 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 18:57:
Het feit dat je kar nog plusminus 1500e waard is maakt het verhaal wel anders.
Ecodan warmtepomp
Vaak bu'j te bang!
Anoniem: 399
Auto's zijn in arme landen ongeveer even duur als in rijke landen, want auto's worden gemaakt in rijke landen. In Oost Europa is een Audi S8 niet ineens voor 30 ruggen te koop, anders gingen we daar allemaal shoppen.flashin schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 21:24:
[...]
maar ik kan me niet voorstellen dat ze dan in het dure westen auto's opkopen? lijkt me eerder andersom te gaan.. Extreem goedkoop auto kopen in oosten en duur verkopen in het westen waar het geld ligt.
Een auto die tien jaar terug in West Europa middenmoot was en tien jaar redelijk behandeld is, is echter veel luxer dan een auto die tien jaar terug in Oost Europa middenmoot was. Bovendien rijden onze auto's normaal gezien nog na een paar jaar, dat is met trabbies, Lada's en Skoda's wel eens anders...
Ergo, je rijdt naar West Europa, koopt een auto voor 1000 piek, vervoert het ding naar Polen, laat hem door een Poolse techneut opknappen (uurloon: 8 euro!) en verkoopt het ding voor 2000, in "als nieuw" staat. Ja, tien jaar oud, maar volledig in orde en nog altijd behoorlijk luxe. Ik was pas in Tychy (of hoe je het ook schrijft) voor een paar dagen en het valt best op hoeveel oudere modellen auto's je rond ziet rijden die er nog verdacht goed uitzien. Een tien jaar oude E klasse met van alles veel behalve roest is nog altijd heel wat auto, en is dan ook niet zo duur.