Toon posts:

[OL2003 op Exchange] Mails komen niet in Sent items *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik krijg geen Berichten meer in mijn Verzonden Items/ Send Items -map.
Het vinkje staat aan bij het welbekende stukje: Kopie verzonden berichten opslaan in Verzonden Items. Het geheel werkt onder Windows XP Pro in een Domein met Exchange.
Op internet zie ik voornamelijk oplossingen voor Outlook Express, maar wie heeft voor mij de oplossing?

Alvast bedankt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het geheel werkt onder Windows XP Pro in een Domein met Exchange.
Werkt dezelfde mailbox wel vanaf een andere PC? Of andersom: werkt op diezelfde PC een andere mailbox wel?

En daarnaast: komen ze wel ergens anders, of nergens? (Als ergens anders, heb je ingesteld dat replies komen in de map van het originele bericht).

offtopic:
Ik pas even de titel aan: alleen OL2003 zegt zo weinig :P

[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 13-07-2007 15:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:01:
[...]

Werkt dezelfde mailbox wel vanaf een andere PC? Of andersom: werkt op diezelfde PC een andere mailbox wel?

En daarnaast: komen ze wel ergens anders, of nergens? (Als ergens anders, heb je ingesteld dat replies komen in de map van het originele bericht).

offtopic:
Ik pas even de titel aan: alleen OL2003 zegt zo weinig :P
offtopic:
Dankje, ik zag het te laat. :P

Maar om je vraag te beantwoorden:
Ik heb dan nog niet gedaan, puur omdat het een aardig karwei is als je niet fysiek aanwezig bent.
Ik moet nog even de kanttekening plaatsen dat het nog geen 4 dagen terug wel werkte.

Verwijderd

Niet per ongeluk een BerichtRegel aangemaakt, die die dingen verplaats/verwijderd??

/me Heeft is een halve dag exchange zitten monitoren hiervoor, mails voor bepaalde user kwamen nooit aan bij de user (wel in de messagestore). Bleek er een regel gedefinieerd die berichten verplaatste naar een map die in verwijderde items stond. Sindsdien controleer ik eerst de berichtregels als er zulk soort dingen verschijnen in outlook<->exchange.

't is maar een tip ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 15:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:10:
Niet per ongeluk een BerichtRegel aangemaakt, die die dingen verplaats/verwijderd??

/me Heeft is een halve dag exchange zitten monitoren hiervoor, mails voor bepaalde user kwamen nooit aan bij de user (wel in de messagestore). Bleek er een regel gedefinieerd die berichten verplaatste naar een map die in verwijderde items stond. Sindsdien controleer ik eerst de berichtregels als er zulk soort dingen verschijnen in outlook<->exchange.

't is maar een tip ;)
Dankje voor de tip, maar dat is niet het geval. Exchange en Oulook zijn zo standaard mogelijk ingesteld, juist om dat soort zaken te voorkomen.