Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Microsoft test

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor het bedrijf waar ik werk ben ik verantwoordelijk voor het aannemen van nieuwe werknemers.
We willen komende tijd nieuwe mensen gaan aannemen. Aan sollicitanten geen gebrek, maar we zijn natuurlijk op zoek naar mensen die de nodige Microsoft kennis hebben of de potentie hebben.

We willen daarom, als onderdeel van de sollicitatie, de sollicitanten een technische test laten maken.
Zodat we een goed inzicht hebben van de kennis. Het gaat om technische kennis op minimaal MCSE niveau.

Wie kent er bepaalde testen?
Misschien dat iemand mij hierbij verder kan helpen?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Waarom geef je dan niet aan dat men die certificering moet hebben?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Er is niet zoiets als het "MCSE niveau". Iedereen kan dat halen, zonder daadwerkelijk goed te kunnen ontwerpen/programmeren.

Nog erger zijn de bedrijven die zeggen: "minimaal HBO Informatica OF MCSE".

Verwijderd

gorgi_19 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:52:
Waarom geef je dan niet aan dat men die certificering moet hebben?
Waarschijnlijk wil hij controleren of het waar is dat een sollicitant minimaal MCSE heeft, door een aantal steekvragen te stellen die in een examen van MCSE zijn voorgekomen.
Er is niet zoiets als het "MCSE niveau". Iedereen kan dat halen, zonder daadwerkelijk goed te kunnen ontwerpen/programmeren.

Nog erger zijn de bedrijven die zeggen: "minimaal HBO Informatica OF MCSE".
Bedrijven hebben dan een indicatie in hoeverre je ICT achtergrond is.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 13:59 ]

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02-2022

highking

Langharig tuig

Je kunt natuurlijk ook vragen het diploma mee te nemen...

Ik ken trouwens een hoop mensen die wel een msce papiertje hebben, en dergelijke vragen wel kunnen beantwoorden... maar er ondertussen in de praktijk niet zo veel van bakken :+
Wellicht kun je beter wat vragen stellen, naar aanleiding van problemen die je recent bent tegen gekomen, en kijken of daar een goed antwoord op gegeven wordt :)

[ Voor 75% gewijzigd door highking op 13-07-2007 14:01 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:40
Dit heeft wel verdacht veel weg van een huiswerkwerk-vraag met slechts een element namelijk "ik zoek X" zonder mogelijkheid voor discussie etc.. GoT is daarvoor niet bedoeld en daarom gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.