[levertijd] (gratis) Upgrade Adobe CS 3

Pagina: 1
Acties:

• Mawb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08-2021
Hallo,

Een paar maanden geleden zag ik op internet het aanbod om adobe cs2 te kopen, met een gratis upgrade naar cs3 als die uit zou komen.

Dat leek mij wel wat. Ik bestelde Creative Suite 2 Premium, zodat ik als upgrade CS3 design premium zou krijgen.

Op 14 april heb ik de aanvraag voor de gratis upgrade gedaan. Nu is het(3 maanden later) nog niet binnen.

Paar keer contact gehad met Adobe. De upgrade was al doorgestuurd naar de backoffice. De status daar konden zij niet opvragen.(die reactie kreeg ik al 4 weken na de aanvraag)

Ik heb al op internet/tweakers gezocht voor andere mensen die ditzelfde probleem hebben, maar heb niemand kunnen vinden.

Heeft iemand ook deze gratis upgrade aangevraagd? Heb jij de upgrade wel redelijk snel gekregen? Zijn er meer die net zolang wachten als ik?

Ik weet dat het een gratis upgrade is, maar dit gaat wel erg lang duren. Ik werk tegenwoordig op een Intel Mac, en daar is CS2 echt niet optimaal...

Mvg,
Mathijs.

• Galgje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-02-2025
Bij mij precies hetzelfde! verscheidene emails en telefoontjes : gedoe over "unlocken" en " backoffice" waar ik denk ik niks mee te maken heb. Voor de DERDE keer kopie factuur gemaild en weer komt de vraag een kopie factuur te sturen ik wordt gek van die lui!
Als je de verkoop belt en vraagt wat de levertijd van een pakket creative suite cr 3 nl is dan is de levertijd 2-4 dagen.... Blijkbaar wordt het allemaal en stuk minder interessant als de centen binnen zijn..
Kijk als ze die beta niet afgesloten hadden. Nu wordt ik gestraft omdat ik meer geld betaal voor een Nederlandse versie..

• Mawb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08-2021
Inderdaad een beetje belachelijk.

Vlak na mijn post heb ik weer(inmiddels voor de 5e keer ofzo) contact opgenomen. Kreeg een wat ijverige man aan de telefoon. Er was iets fout gegaan, waardoor de order toch nog niet doorgestuurd was naar het warehouse.

Goed, hij zou 't met high-priority doorsturen. Ik zou begin vorige week bericht krijgen, en het pakket dan begin deze week in huis hebben.

Geen bericht vorige week... Heb inmiddels weer een mail naar de klantenservice gestuurd, om de status van de (high-priority)case aan te vragen.

Ben benieuwd wanneer ik 'm (eindelijk) krijg.